reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Cartoon Network: „Między nami, misiami” i odzież

dodano: 2017-10-27 19:54
autor: Łukasz Knapik | źródło: Time Warner

Cartoon Network „Między nami, misiami” Jak poinformował nadawca, tylko w drugim kwartale 2017 roku serial „Między nami, misiami” („We Bare Bears”) dotarł do 161 milionów osób na całym świecie. Cartoon Network korzysta z rosnącej popularności produkcji i zdradza szczegóły pierwszych porozumień licencyjnych w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka).

Cartoon Network „Między nami, misiami”


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Jak czytamy w komunikacie, serial opowiada o przygodach trzech uroczych misiów, którzy w nieporadny sposób usiłują się odnaleźć we współczesnym świecie ludzi.  Każdy dzień wypełnia im poszukiwanie jedzenia i nowych przyjaciół oraz próby zdobycia internetowej sławy. To ostatnie już im się udało - misie cieszą się olbrzymią popularnością również w cyfrowym świecie. Aplikacja zawierająca komplet mini gier z serialu, „We Bare Bears: Free Fur All”, została pobrana ponad 30 milionów razy (dane za Time Warnerem). 

Jak informuje nadawca, korzystając ze wzrastającego zainteresowania widzów, a także trwającej emisji trzeciego sezonu serialu (więcej tutaj), Cartoon Network rozpoczyna wdrażanie programu licencyjnego marki. Stacja ogłosiła szczegóły pierwszych umów z partnerami z branży odzieżowej. Fani „Między nami, misiami” w Wielkiej Brytanii będą mogli kupić odzież nocną dla dzieci i dorosłych od firmy BCI. Kolekcja ma się pojawić w sprzedaży w sezonie wiosna/lato 2018 roku. 

- Oprócz naszej głównej grupy docelowej - dzieci w wieku 6-12 lat, „Między nami, misiami” podoba się również nastolatkom i dorosłym. Decyduje o tym rewelacyjny humor, inteligentna fabuła i wiarygodni, obecni w mediach społecznościowych bohaterowie. Serial świetnie sobie radzi na wszystkich platformach i obserwujemy stały wzrost zainteresowania ze strony fanów. To oznacza także zwiększone zapotrzebowanie na produkty licencyjne

- mówi Johanne Broadfield, VP of Cartoon Network Enterprises EMEA.



Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Płyty - kino - gadżety


Informacje
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 3,0m

Najnowszy kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1 dla...

65 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2/C AB TereBox 2T HEVC

Najnowszy hybrydowy (naziemno- kablowy) odbiornik DVB-T/T2/C (bez LAN) z MPEG-4/H.264...

119 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ DUO 4K SE S2X FBC

Vu+ DUO 4K SE - najnowszy odbiornik Ultra HD 4K...

1 799 zł Więcej...