reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Polsat: 14. „Mikołajkowy blok reklamowy” sukcesem

dodano: 2017-12-07 15:20
autor: Łukasz Knapik | źródło: Cyfrowy Polsat/satkurier.pl

Polsat „Mikołajkowy blok reklamowy” Jarosław Gugała, Aneta Zając, Krzysztof Kowalewski i Aleksandra Szwed Polsat News „Wydarzenia” „Pierwsza miłość” W środę, 6 grudnia br. o godz. 18:45 w telewizjach Polsat i Ipla wyemitowany został 14. „Mikołajkowy blok reklamowy”. Jaka była oglądalność tego pasma i ile pieniędzy zebrano dla chorych dzieci, podopiecznych Fundacji Polsat?

Polsat „Mikołajkowy blok reklamowy” Jarosław Gugała, Aneta Zając, Krzysztof Kowalewski i Aleksandra Szwed Polsat News „Wydarzenia” „Pierwsza miłość”


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Jak poinformował nadawca, 14. „Mikołajkowy blok reklamowy”, który telewizja Polsat wyemitowała w środę, 6 grudnia br. o godzinie 18:45, obejrzało ponad 6 milionów widzów. A jak oglądalność przełożyła się na udziały stacji w obu grupach audytoryjnych? W grupie 4+ było to 34,5 proc., a w grupie 16-49 41,4 proc. Dzięki ogromnej widowni „Mikołajkowego bloku reklamowego”, według wstępnych szacunków, zebrano kwotę 1.255.650,64 złotych dla podopiecznych Fundacji Polsat (więcej tutaj).

Jak czytamy w komunikacie, to wielki sukces akcji przeprowadzonej przez Telewizję Polsat i Polsat Media. Cała kwota zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację chorych dzieci - podopiecznych Fundacji Polsat. W tym roku już po raz kolejny „Mikołajkowy blok reklamowy” można było obejrzeć także w internecie dzięki telewizji internetowej Ipla, na stronie ipla.tv, w aplikacjach Ipla na komputery, tablety oraz smartfony oraz na wybranych telewizorach Smart TV.

- Dziękujemy wszystkim firmom, które zdecydowały się wesprzeć naszą coroczną akcję! Szczególne podziękowania kierujemy do firm: Coca Cola Services Sp. z o.o., Colian Sp. z o.o., Cyfrowy Polsat S.A., Getback S. A., Grupa Allegro Sp. z o.o., Grupa Maspex Wadowice, Jeronimo Martins Dystrybucja, McDonalds Polska Sp. z o.o., Nestle Polska S.A., Nivea Polska Sp. z o.o., Orange Polska S.A., Pepsi-Cola Bottlers Poland Sp. z o.o., Philips Polska Sp z o.o., Plus Bank S.A., Polkomtel Sp. z o.o., Procter & Gamble DS Polska Sp. z o.o., Tesco Polska Sp. z o.o., T-Mobile Polska S.A., Visa Europe Management Services Limited Sp. z o.o. - poinformował nadawca.

- To wzruszające i wspaniałe móc widzieć tak ogromne zaangażowanie naszych widzów i pomoc, którą niosą ludzie dobrej woli tym najbardziej potrzebującym i bezbronnym czyli chorym dzieciom, którym Fundacja Polsat niesie pomoc. Dziękujemy za ten dar wielu ser

- powiedziała Krystyna Aldridge-Holc, prezes Fundacji Polsat.


W ciągu dotychczasowych czternastu edycji „Mikołajkowego bloku reklamowego” udało się zebrać ponad 17,5 miliona złotych. Kwota ta w całości została przekazana na leczenie i rehabilitację podopiecznych Fundacji Polsat. Po raz kolejny świętego Mikołaja, w którego wcielił się aktor Krzysztof Kowalewski, wspomogli dziennikarze redakcji programu „Wydarzenia” (emisja w kanałach Polsat, Polsat 1, Polsat 2, Super Polsat, Polsat News i Polsat News 2 - więcej tutaj) oraz kanałów Polsat News i Polsat Sport. W tym roku byli to: Dorota Gawryluk („#DorotaGawrylukZaprasza” w kanałach Polsat News i Polsat News 2 - więcej tutaj), Magdalena Hykawy, Karolina Szostak („Wydarzenia: Sport” w kanałach Super Polsat, Polsat News i Polsat News 2 - więcej tutaj, „Sport” w kanałach Polsat, Polsat 1, Polsat 2 - więcej tutaj), Jarosław Gugała („Prezydenci i premierzy” w kanałach Polsat News i Polsat News 2 - więcej tutaj), Bartosz Kwiatek oraz Andrzej Wyrwiński.

Od czwartku, 23 listopada br. telewizja Polsat oraz stacje z Grupy Polsat w specjalnie przygotowanych ogłoszeniach zapraszały widzów do oglądania „Mikołajkowego bloku reklamowego”. Dodatkowo zapowiedzi  emitowano w telewizji internetowej ipla, w radiu Muzo.fm oraz w telewizji wewnątrzsklepowej PRN Polska. Kampania została zrealizowana przez Telewizję Polsat, reżyserami spotów byli Andrzej Szajewski i Michał Konwicki, animacje przygotowało Studio Produkcyjne Orka, natomiast producentem był Krzysztof Hansz, 

Fundacja Polsat to jedna z największych organizacji pozarządowych działających na terenie Polski, od 21 lat kieruje swoją pomoc do chorych dzieci i ich rodziców. Do dziś fundacja objęła swoją pomocą 31 332 małych pacjentów i wsparła finansowo 1204 szpitali i ośrodków medycznych w całym kraju, które zostały wyremontowane lub wyposażone w nowoczesny sprzęt medyczny. W sumie na cele statutowe fundacja przekazała dotąd 223 654 392,39 zł. - Dziękujemy wszystkim, którzy wsparli tegoroczny „Mikołajkowy blok reklamowy” - czytamy w komunikacie (dane za Cyfrowym Polsatem). Więcej informacji o działaniach Fundacji Polsat można znaleźć na stronie internetowej tej organizacji (przejdź na stronę).
 
Karolina Szostak promuje „Mikołajkowy blok reklamowy”, foto: WBF
Karolina Szostak promuje „Mikołajkowy blok reklamowy”, foto: WBF
Magdalena Hykawy promuje „Mikołajkowy blok reklamowy”, foto: WBF
Magdalena Hykawy promuje „Mikołajkowy blok reklamowy”, foto: WBF
Bartosz Kwiatek promuje „Mikołajkowy blok reklamowy”, foto: WBF
Bartosz Kwiatek promuje „Mikołajkowy blok reklamowy”, foto: WBF
Andrzej Wyrwiński promuje „Mikołajkowy blok reklamowy”, foto: WBF
Andrzej Wyrwiński promuje „Mikołajkowy blok reklamowy”, foto: WBF
Dorota Gawryluk, Jarosław Gugała i Krzysztof Kowalewski promują „Mikołajkowy blok reklamowy”, foto: Cyfrowy Polsat
Dorota Gawryluk, Jarosław Gugała i Krzysztof Kowalewski promują „Mikołajkowy blok reklamowy”, foto: Cyfrowy Polsat

 
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Oglądalność


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Kabel Megasat Quattro 90dB 10m

Tani, poczwórny przewód koncentryczny 75 ohm w kolorze białym Chess...

70 zł Więcej...

Transmiter HDMI LKV388 Dongle do max. 50m

Bezprzewodowy transmiter HDMI Urządzenie pozwala na przesłanie sygnału HDTV np....

730 zł Więcej...

Antena sat kempingowa 60 cm z przyssawką

stalowa antena 60 cm przenośna na przyssawkę.

129 zł Więcej...
reklama