Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Po połączeniu medialnych biznesów Disneya i Foxa w USA, tym razem jest mowa o mega-połączenie na indyjskim rynku medialnym.
Oficjalna zgoda została wydana 15 grudnia na projekt fuzji dwóch indyjskich platform, który po raz pierwszy rozważano w listopadzie 2016 r. Zgodnie z danymi z 30 września 2017 r. połączone platformy satelitarne
Dish TV India (15,9 mln) i Videocon d2h (13,25 mln) będą miały ponad
29 mln abonentów. Po połączeniu firma przyjmie nazwę
DishTV Videocon Limited.
Platforma Videocon d2h korzysta z satelity ST-2 na pozycji
88°E, a
Dish TV India z trzech pozycji/satelitów:
AsiaSat 5 - 100,5°E, NSS6 - 95°E i G-Sat 15 - 93,5°E. Nie ma informacji które satelity zostaną wykorzystane w przyszłości.
Dish TV India CMD Jawahar Goel, w oświadczeniu powiedział:
- To była długa droga od ogłoszenia porozumienia między dwiema firmami po roku negocjajcji. Chcielibyśmy podziękować Ministerstwu Informacji i Radiofonii, Narodowemu Trybunałowi Prawa Spółek, Komisji Konkursowej w Indiach, Radzie Papierów Wartościowych i Giełd w Indiach, Giełdzie Papierów Wartościowych i wszystkim innym zainteresowanym za okazanie nam zaufania. Chciałbym również wyrazić naszą wdzięczność naszym akcjonariuszom za to, że stali w naszej obronie i wierzyli w nas, że połączymy się w przyszłości.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.