Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Każda z niemieckich stacji muzycznych Viacomu otrzyma zindywidualizowany profil. Pozwoli to na odróżnienie tematyk poszczególnych nadawców i nada im nową jakość, która zatrzyma ich konkurowanie na szczeblu krajowym. Viacom ma nadzieję, że nowa strategia pozwoli na utrwalenie oraz wzmocnienie pozycji jego marek w Niemczech. Nowy ład ma obowiązywać od 2005 roku.
Niemieckie MTV będzie kanałem specjalizującym się w emisji międzynarodowych hitów. W programie będą pojawiały się listy przebojów oraz inne formaty znane z zagranicznych wersji MTV. Kanał ma bazować na grupie docelowej 16-25 lat. Na rynku pozostanie MTV 2 Pop. Program będzie emitował najnowsze hity z list przebojów a także najlepsze klipy z ostatnich lat. Tutaj mamy do czynienia z najszerszą grupą docelową (8-49 lat).
Viva chce skupić się na lokalnych wykonawcach. Oprócz list przebojów i programów młodzieżowych w kanale zobaczymy narodowe wydarzenia muzyczne oraz talk showy. Grupa docelowa stacji będzie zamykać się w przedziale od 10 do 29 lat. Nieprawdą okazały się pogłoski o zaniechaniu emisji Vivy Plus. Program nadal będzie oferował interaktywne audycje, konkursy i gry drogą SMS. Grupa docelowa kanału mieści się w granicach 10-34 lat.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.