reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

UPC Polska z raportem o rozwoju MŚP

dodano: 2018-01-11 21:03 | aktualizacja: 2018-04-26 11:01
autor: Łukasz Knapik | źródło: Liberty Global

UPC Polska UPC Biznes „Think Big” Blisko połowa firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw jest świadoma korzyści i możliwości płynących z wykorzystania nowych technologii w swoim biznesie - wynika z raportu „Ocena szans i możliwości rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw” przygotowanego przez SW Research na zlecenie UPC Biznes, organizatora programu „Think Big”. Do najnowszej, V edycji programu, w której operator poszukuje produktów i usług, charakteryzujących się największym potencjałem biznesowym, można zgłaszać się do środy, 31 stycznia br.

UPC Polska UPC Biznes „Think Big”


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Zgłoszenia do piątej edycji programu „Think Big”

Jak czytamy w komunikacie, „Think Big” to program skierowany do przedsiębiorców, którzy prowadzą swoje projekty biznesowe w oparciu o nowe technologie i chcieliby rozwijać je, korzystając z wiedzy i doświadczenia globalnych partnerów. Każdy ze zgłaszanych projektów powinien - wzorem poprzednich edycji - wykazać się potencjałem biznesowym w jednym z trzech obszarów: B2B, customer experience oraz narzędzia i technologie marketingowe. Projekt musi być też prowadzony na rynku w Polsce, Czechach, Rumunii, Słowacji lub na Węgrzech (więcej tutaj).
 

- O powodzeniu w „Think Big” decydują oryginalność i dojrzałość zgłoszonego rozwiązania, a także jego potencjał biznesowy oraz synergia z rozwiązaniami poszukiwanymi przez UPC. Przy wyborze zwycięzców, niezwykle ważna jest dla nas również odwaga biznesowa uczestników. Oceniamy ją między innymi poprzez pryzmat wykorzystywanych przez zgłaszające się firmy innowacji. Obecnie trwa nabór do programu, który zakończy się 31 stycznia. Warto jednak nie czekać i już dziś wypełnić formularz na stronie programu

- mówi Agnieszka Zawistowska, dyrektor UPC Biznes.

By zgłosić się do programu należy w terminie do 31 stycznia 2018 roku wypełnić formularz dostępny na stronie internetowej programu (przejdź na stronę). Pula nagród finansowych tej edycji to 20 000 euro - zwycięzca otrzyma co najmniej 10 000 euro i możliwość wypracowania modelu współpracy z UPC. Ostatnio na stronie internetowej firmy pojawił się moduł umożliwiający natychmiastowe oddzwonienie do osób zainteresowanych ofertą firmy. Narzędzie to dostarczył CallPage - zwycięzca 4.edycji „Think Big”. - Rozumiejąc, jak ważny dla firm - zwłaszcza tych w fazie wzrostu - jest rozwój i możliwość korzystania z cyfrowych innowacji, UPC oferuje w swoich biznesowych pakietach dostęp do ultraszybkiego światłowodowego internetu o prędkości nawet 600 Mb/s, stały adres IP oraz najwyższej jakości wi-fi zapewniające jeszcze więcej mobilności na co dzień - informuje operator.

Inwestycje w nowe technologie

Raport SW Research „Ocena szans i możliwości rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw” prezentuje podział małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) ze względu na stopień wykorzystywanych przez nich innowacji. Na potrzeby badania opracowano autorski indeks stopnia cyfryzacji, który pozwolił wyodrębnić, a następnie opisać następujące grupy: poszukiwacze innowacji (45 proc.), niezdecydowani (33 proc.), liderzy innowacji (14 proc.) oraz sceptycy (8 proc.). Przygotowując segmentację środowiska MŚP, sprawdzano nie tylko liczbę usług cyfrowych oraz różnorodność urządzeń elektronicznych, z których korzysta dana firma, ale także stały dostęp do internetu czy prędkość transferu danych.

Najliczniejszą grupę w sektorze MŚP stanowią poszukiwacze innowacji (45 proc.). Ci przedsiębiorcy są świadomi korzyści i możliwości wynikających z zastosowania nowych technologii. Choć większość badanych dopiero poznaje pełny wachlarz ulepszeń, do których przyczyniają się nowinki techniczne, część z nich już teraz aspiruje do bycia Liderami Innowacji, którzy wyznaczają trendy. Są oni świadomi wiążących się z tym korzyści, szeroko korzystając z nowoczesnych rozwiązań. Zaliczają się do nich głównie firmy, które mają stabilną pozycję na rynku, ale istnieją mniej niż 15 lat. Można przewidywać, że w najbliższych latach grupa ta będzie dynamicznie rosnąć. Grupę niezdecydowanych (33 proc.) wyróżnia natomiast brak wiedzy na temat dostępnych innowacji. Mniej niż jeden na dziesięciu przedsiębiorców (8 proc.) nie dostrzega potrzeby rozwijania cyfrowej innowacyjności w swojej firmie. W większości są to firmy z długim stażem na rynku, przekraczających 25 lat (dane za Liberty Global).
 
UPC Polska przyjmuje zgłoszenia do piątej edycji programu „Think Big”, foto: Liberty Global
UPC Polska przyjmuje zgłoszenia do piątej edycji programu „Think Big”, foto: Liberty Global


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii TV kablowa w Polsce


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Vu+ ZERO rev.2 HEVC

Vu+ ZERO rev.2 - najnowszy odbiornik Vu+ na Linuksie z...

399 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2/C Edision Nano T265+ HEVC (hotelowy)

Cyfrowy odbiornik DVB-T/T2/C z HEVC/H.265 marki EDISION dla Naziemnej Telewizji...

119 zł Więcej...

Mini PC Homatics Dongle Q

Homatics Dongle Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

239 zł Więcej...