reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Media Agory wspierają 26. finał WOŚP

dodano: 2018-01-13 08:37
autor: Łukasz Knapik | źródło: Agora

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy WOŚP W niedzielę, 14 stycznia br. media grupy Agora (Rock Radio, Radio Tok FM, tokfm.pl, „Gazeta Wyborcza”, gazeta.pl, sport.pl, plotek.pl, Helios, AgoraIT, „Haps” i „Myk!”) wesprą 26. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy (WOŚP), która w tym roku gra na rzecz wyrównania szans leczenia noworodków na oddziałach neonatologicznych.

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy WOŚP


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Redakcja „Gazety Wyborczej” przygotowała licytacje: można zdobyć prenumeratę dziennika na 100 lat i o jeden dzień dłużej, spacer po Puszczy Białowieskiej z Adamem Wajrakiem (w pakiecie z noclegiem dla czterech osób i z książkami „Umarły las” i „Nieumarły las” wydanymi przez Agorę) oraz możliwość złożenia życzeń na pierwszej stronie „Gazety Wyborczej”.

Gazeta.pl zbiera fundusze do wirtualnej puszki na siepomaga.pl, a na licytację w serwisie Allegro redakcja wystawiła: piłkę i zdjęcie z autografami ambasadorów sport.pl - Grzegorza Krychowiaka i Kamila Grosickiego, czapkę i koszulkę z autografem ambasadorki sport.pl Joanny Jędrzejczyk (więcej tutaj), dzień nagrań w studiu „Haps” (więcej tutaj) i w studiu „Myk!” (więcej tutaj), dzień z reporterem Tomaszem Golonką, kubek od plotek.pl (więcej tutaj) oraz wycieczkę po budynku Agory w Warszawie. 

Radia Agory również angażują się na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Słuchacze Radia Tok FM mogą wylicytować dzień w newsroomie tokfm.pl lub wystąpienie na żywo na antenie. Do zdobycia jest też komplet 6 kubków, które można zdobyć tylko na licytacji dla WOŚP. Zwycięzca aukcji będzie mógł wybrać osoby z redakcji Radia Tok FM, które je dla niego podpiszą. Załoga Rock Radia wspiera 26. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy licytacją radiowego poranka z Piotrem Kędzierskim oraz kolekcją radiowych kubków z podpisami prowadzących (więcej tutaj).

Kina sieci Helios również angażują się w granie w 26. finale WOŚP, m.in. poprzez wystawianie na licytacje zaproszeń na pokazy filmowe i innych gadżetów, udostępniając swoje sale kinowe sztabom Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy oraz fundując upominki dla wolontariuszy.

Marka Agory - AgoraIT, oferująca szkolenia - również wspiera 26. finał WOŚP. Na Allegro można wylicytować udział w warsztatach „Prawo IT - studia przypadków” (więcej tutaj).
 
Joanna Jędrzejczyk jest ambasadorką marki sport.pl, foto: Agora
Joanna Jędrzejczyk jest ambasadorką marki sport.pl, foto: Agora

 


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Radiowe propozycje


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Google TV Next 4K Stick HDMI

Google TV Next 4K Stick HDMI to ciekawy i wydajny...

339 zł Więcej...

Antena Olympia BX 1000+LTE Combo V/H

Nowoczesna antena szerokopasmowa BX 1000+ Olympia Combo. Zaprojektowana do w...

120 zł Więcej...

Miernik FindSAT VF-6800 PRO Combo (WS-6944P) DVB-S/S2/T/T2/C2

Miernik dla pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, DVB-T/T2, DVB-C/C2 w...

439 zł Więcej...