- Jestem zdecydowanie za tym, żeby szanować przyzwyczajenia widzów, ale jednocześnie brać pod uwagę ich prośby - powiedział Jacek Kurski, prezes TVP. - Cieszymy się z próśb widzów o emisję teleturnieju „Jeden z dziesięciu” na głównej antenie Telewizji Polskiej. Jest to zbieżne z naszą ogólną strategią profilowania kanałów oraz z naszą intuicją, że teleturniej jest klasycznym programem jedynkowym: misyjnym, wiedzowym, skierowanym do szerokiej publiczności. Dzięki temu mamy w TVP1 spójną i pełną ofertę od „Teleexpressu” (więcej tutaj - red.) do „Wiadomości” (więcej tutaj - red.), a publiczność nie musi szukać swoich ukochanych pozycji w innych kanałach. Jednocześnie wzmocniliśmy w ostatnim czasie TVP2 o inny codzienny teleturniej - siedem razy w tygodniu nadajemy „Koło fortuny” - dedykowany do klasycznej widowni Dwójki (więcej tutaj - red.). Krótko mówiąc, mamy „win win” - coś zyskała Dwójka, zyskuje też Jedynka - dodał.