– We współpracy z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim oraz Publicis Media udało nam się opracować nowe podejście do pomiaru konsumpcji mediów – przede wszystkim po to, aby jeszcze lepiej rozumieć zachowania widzów w wieloekranowej rzeczywistości – powiedział Jean-Briac Perrette, President i CEO Discovery Networks International. – Igrzyska olimpijskie to największe wydarzenie sportowe na świecie i jednocześnie fantastyczna możliwość do analizy trendów konsumenckich, tym bardziej, że Eurosport pokaże każdą chwilę olimpijskich zmagań na wszystkich dostępnych platformach – dodał.
Przy projekcie Discovery współpracuje z zespołem Publicis Media Sport & Entertainment. Owocem tej współpracy jest nowe podejście, które pozwoli zebrać i przekalkulować unikalny zasięg bez dublowania użytkowników. Przeprowadzona zostanie także ankieta po zakończeniu igrzysk, która dostarczy odpowiedzi, w jaki sposób Europejczycy oglądają igrzyska na różnych platformach.– Discovery to partner z wielką ambicją, chętny do inwestycji oraz wprowadzania innowacji. Dlatego tak cenimy sobie naszą współpracę. Dzięki nowemu podejściu do mierzenia popularności igrzysk na wszystkich ekranach, Discovery wyznacza nowe standardy. W ten sposób będziemy mieć możliwość lepszego zrozumienia, czego oczekują widzowie w całej Europie, szczególnie ci z młodego pokolenia – podkreślił Thomas Bach, Prezes Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego.
*Eurosport posiada pełne prawa do transmisji igrzysk w Europie w latach 2018-2024 - poza Francją (2018-2020) i Federacją Rosyjską. Eurosport jest także oficjalnym nadawcą igrzysk na terenie Wielkiej Brytanii w 2018 i 2020 roku. Discovery Communications zawarło umowy sublicencyjne z TVP i Polskim Radiem dotyczące igrzysk w 2018 i 2020 roku.– Udało nam się opracować sposób pomiaru widowni, który pokaże prawdziwy potencjał nadchodzących Zimowych Igrzysk Olimpijskich. Wykorzystujemy dane pochodzące z wielu źródeł. Co istotne, bazujemy tutaj oczywiście na oficjalnych danych dotyczących oglądalności oraz konsumpcji treści online, ale konfrontujemy je z odpowiedziami konsumentów z ankiety. Dzięki temu będziemy mogli zidentyfikować elementy wspólne pomiędzy konsumpcją telewizyjną a przestrzenią cyfrową i mediami społecznościowymi. Oznacza to, że unikniemy podwójnej kalkulacji uzyskując po raz pierwszy w historii prawdziwy zasięg igrzysk wśród europejskich widzów – powiedział Chris Jones, Global Lead, Research & Evaluation, Publicis Media Sports & Entertainment.
Mini PC Homatics BOX R Lite 4K
Homatics BOX R Lite to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy...
339 zł Więcej...Odbiornik AB CryptoBox 752HD Combo
Odbiornik HD Combo DVB-S2X, DVB-T2, DVB-C z kieszenią na moduły...
349 zł Więcej...Mini PC Homatics Dongle Q
Homatics Dongle Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...
239 zł Więcej...