reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Discovery zmierzy łączną oglądalność igrzysk

dodano: 2018-02-02 11:38
autor: Jerzy Kruczek | źródło: Discovery Communications

Discovery zmierzy łączną oglądalność igrzysk Po raz pierwszy w historii zmierzona zostanie konsumpcja materiałów wideo w całej Europie i na wszystkich ekranach. Metodologia „New TV – Total Video” zyskała aprobatę Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego. Obejmie ona oglądalność wideo, liczbę użytkowników oraz ich zaangażowanie, ilustrując obecne zachowania miłośników sportów zimowych. W ramach nowego podejścia Discovery zamierza ściśle współpracować ze swoimi partnerami w całej Europie.

Discovery zmierzy łączną oglądalność igrzysk


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Jako miejsce, gdzie bije serce igrzysk w Europie*, Discovery i jego wiodąca platforma sportowa Eurosport zamierzają przedstawić nadchodzące Zimowe Igrzyska Olimpijskie jak nigdy dotąd – jeszcze szerzej i na wielu ekranach. Aby wesprzeć te ambitne plany i pokazać, jak ważne i popularne dla widzów są igrzyska, nadawca opracował nową metodologię pomiaru zachowania konsumentów w całej Europie. Będzie się ona składała z 3 elementów, które wspólnie zobrazują „Total Video”, czyli nowe rozumienie telewizji wychodzącej daleko poza tradycyjny ekran telewizora:

1. Wideo: Łączna liczba obejrzanych materiałów wideo oraz łączny czas poświęcony na ich oglądanie wyrażony w godzinach na platformach należących do Discovery, w telewizji płatnej oraz na kanałach otwartych, w serwisach streamingowych, na platformach online, w mediach społecznościowych, aplikacjach, uzupełnione zagregowanymi wynikami oglądalności igrzysk na platformach partnerów z całej Europy.

2. Użytkownicy: Łączna liczba widzów na wszystkich platformach nadawcy, w tym telewizji płatnej, kanałów otwartych, serwisów streamingowych, platform online, mediów społecznościowych, aplikacji wraz z zagregowanymi wynikami oglądalności z całej Europy.

3. Zaangażowanie: Zagregowana liczba interakcji z treściami olimpijskimi (polubienia, udostępnienia, komentarze) na platformach Discovery w przestrzeni online oraz w mediach społecznościowych.
 

– We współpracy z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim oraz Publicis Media udało nam się opracować nowe podejście do pomiaru konsumpcji mediów – przede wszystkim po to, aby jeszcze lepiej rozumieć zachowania widzów w wieloekranowej rzeczywistości – powiedział Jean-Briac Perrette, President i CEO Discovery Networks International. – Igrzyska olimpijskie to największe wydarzenie sportowe na świecie i jednocześnie fantastyczna możliwość do analizy trendów konsumenckich, tym bardziej, że Eurosport pokaże każdą chwilę olimpijskich zmagań na wszystkich dostępnych platformach – dodał.

– Discovery to partner z wielką ambicją, chętny do inwestycji oraz wprowadzania innowacji. Dlatego tak cenimy sobie naszą współpracę. Dzięki nowemu podejściu do mierzenia popularności igrzysk na wszystkich ekranach, Discovery wyznacza nowe standardy. W ten sposób będziemy mieć możliwość lepszego zrozumienia, czego oczekują widzowie w całej Europie, szczególnie ci z młodego pokolenia – podkreślił Thomas Bach, Prezes Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego.

Przy projekcie Discovery współpracuje z zespołem Publicis Media Sport & Entertainment. Owocem tej współpracy jest nowe podejście, które pozwoli zebrać i przekalkulować unikalny zasięg bez dublowania użytkowników. Przeprowadzona zostanie także ankieta po zakończeniu igrzysk, która dostarczy odpowiedzi, w jaki sposób Europejczycy oglądają igrzyska na różnych platformach.
 

– Udało nam się opracować sposób pomiaru widowni, który pokaże prawdziwy potencjał nadchodzących Zimowych Igrzysk Olimpijskich. Wykorzystujemy dane pochodzące z wielu źródeł. Co istotne, bazujemy tutaj oczywiście na oficjalnych danych dotyczących oglądalności oraz konsumpcji treści online, ale konfrontujemy je z odpowiedziami konsumentów z ankiety. Dzięki temu będziemy mogli zidentyfikować elementy wspólne pomiędzy konsumpcją telewizyjną a przestrzenią cyfrową i mediami społecznościowymi. Oznacza to, że unikniemy podwójnej kalkulacji uzyskując po raz pierwszy w historii prawdziwy zasięg igrzysk wśród europejskich widzów – powiedział Chris Jones, Global Lead, Research & Evaluation, Publicis Media Sports & Entertainment.

*Eurosport posiada pełne prawa do transmisji igrzysk w Europie w latach 2018-2024 - poza Francją (2018-2020) i Federacją Rosyjską. Eurosport jest także oficjalnym nadawcą igrzysk na terenie Wielkiej Brytanii w 2018 i 2020 roku. Discovery Communications zawarło umowy sublicencyjne z TVP i Polskim Radiem dotyczące igrzysk w 2018 i 2020 roku.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Oglądalność


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics BOX R Lite 4K

Homatics BOX R Lite to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy...

339 zł Więcej...

Odbiornik AB CryptoBox 752HD Combo

Odbiornik HD Combo DVB-S2X, DVB-T2, DVB-C z kieszenią na moduły...

349 zł Więcej...

Mini PC Homatics Dongle Q

Homatics Dongle Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

239 zł Więcej...