reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

2. edycja konferencji tv day

dodano: 2018-02-13 16:13
autor: Anita Kaźmierska | źródło: TVN Media

tv day W środę, 14 marca br. Biuro Reklamy TVN Media organizuje w Warszawie II edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnej komunikacji marketingowej. Gościem specjalnym tegorocznego spotkania liderów branży będzie światowej sławy specjalista do spraw brandingu i neuromarketingu – Martin Lindstrom. Magazyn TIME uznał go za jednego ze 100 najbardziej wpływowych ludzi świata.

tv day


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Tematem przewodnim II edycji konferencji tv day jest poszukiwanie fundamentów skutecznej komunikacji w trzech głównych obszarach:
  • zrozumienie widza-konsumenta,
  • budowanie relacji z marką,
  • mierzenie efektywności tego procesu.

Podobnie jak w ubiegłym roku, w wydarzeniu weźmie udział blisko 1000 gości, przedstawicieli wszystkich obszarów rynku: domów mediowych, reklamodawców i nadawców z Polski i zagranicy.

Druga edycja konferencji tv day będzie okazją do ponownej wymiany wiedzy, doświadczeń i inspiracji w zakresie efektywnych rozwiązań mediowych. Podczas spotkania zaprezentowane zostaną wyniki najnowszych międzynarodowych badań i studia przypadków.

Do Warszawy przyjadą światowej sławy eksperci.

Gościem specjalnym tv day będzie jeden z najbardziej wpływowych i charyzmatycznych ludzi w branży medialnej – Martin Lindstrom, autor wielu książek, napisanych we współpracy z czołowymi ekspertami w dziedzinie marketingu, m.in.: Don Peppers, Martha Rogers, Patrick Seybold czy Philip Kotler. „New York Times” i „Wall Street Journal” umieściły siedem jego książek na liście najlepiej sprzedających się pozycji wydawniczych. Najnowsza publikacja to „Small data. The tiny clues that uncover the huge trends”. Martin przez wiele lat był związany zawodowo z agencją reklamową BBDO. Swoje ogromne doświadczenie zawodowe zdobywał współpracując z takimi markami jak: Mars, Pepsi, Ericsson, The Walt Disney Company, American Express, Mercedes-Benz, Visa, McDonald’s, Gillette, Yellow Pages i Microsoft.

Lista prelegentów:
  • Martin Lindstrom, Chairman of Lindstrom Company Inc.
  • Wendy West, amerykańska producentka telewizyjna i autorka scenariuszy
  • Jacek Balicki, Wiceprezes Zarządu ds. Marketingu, platforma nc+
  • Marta Szwakopf, Dyrektor Kanałów Tematycznych i Reklamy, platforma nc+
  • Jorge Papanicolau, Global Product Leader - International Total Audience Measurement, Nielsen
  • Peter Field, Independent Marketing and Advertising Professional, Peter Field Consulting
  • Craig Macdonald, Managing Director - Lead Programmatic Media Practice and Digital Transformation, Accenture Strategy
  • Edyta Czarnota, Managing Partner, Zymetria
  • Maciej Ziąbrowski, Dyrektor ds. Strategii i Badań Produktu Reklamowego, TVN Media
  • Matt Hill, Research and Planning Director, Think Box UK

Szczegółowe Informacje na temat wydarzenia znajdują się na stronie: www.tv.tvnmedia.pl/konferencja.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Konferencje - prezentacje


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Vu+ ZERO 4K

Vu+ ZERO 4K - najtańszy odbiornik Ultra HD od koreańskiego...

649 zł Więcej...

Odbiornik Dreambox DM920 Ultra HD Triple

Najnowszy odbiornik UHD cenionej marki Dreambox - model DM920 Ultra...

1 690 zł Więcej...

Konwerter Quad Triax TQD 007

Najnowszy konwerter Triax TQD 007 Low Noise 0,3dB - kompatybilny...

99 zł Więcej...
reklama