Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Tematem przewodnim
II edycji konferencji tv day jest poszukiwanie fundamentów skutecznej komunikacji w trzech głównych obszarach:
- zrozumienie widza-konsumenta,
- budowanie relacji z marką,
- mierzenie efektywności tego procesu.
Podobnie jak w ubiegłym roku, w wydarzeniu weźmie udział blisko 1000 gości, przedstawicieli wszystkich obszarów rynku: domów mediowych, reklamodawców i nadawców z Polski i zagranicy.
Druga edycja konferencji
tv day będzie okazją do ponownej wymiany wiedzy, doświadczeń i inspiracji w zakresie efektywnych rozwiązań mediowych. Podczas spotkania zaprezentowane zostaną wyniki najnowszych międzynarodowych badań i studia przypadków.
Do Warszawy przyjadą światowej sławy eksperci.
Gościem specjalnym
tv day będzie jeden z najbardziej wpływowych i charyzmatycznych ludzi w branży medialnej –
Martin Lindstrom, autor wielu książek, napisanych we współpracy z czołowymi ekspertami w dziedzinie marketingu, m.in.: Don Peppers, Martha Rogers, Patrick Seybold czy Philip Kotler. „New York Times” i „Wall Street Journal” umieściły siedem jego książek na liście najlepiej sprzedających się pozycji wydawniczych. Najnowsza publikacja to „Small data. The tiny clues that uncover the huge trends”. Martin przez wiele lat był związany zawodowo z agencją reklamową BBDO. Swoje ogromne doświadczenie zawodowe zdobywał współpracując z takimi markami jak: Mars, Pepsi, Ericsson, The Walt Disney Company, American Express, Mercedes-Benz, Visa, McDonald’s, Gillette, Yellow Pages i Microsoft.
Lista prelegentów:
- Martin Lindstrom, Chairman of Lindstrom Company Inc.
- Wendy West, amerykańska producentka telewizyjna i autorka scenariuszy
- Jacek Balicki, Wiceprezes Zarządu ds. Marketingu, platforma nc+
- Marta Szwakopf, Dyrektor Kanałów Tematycznych i Reklamy, platforma nc+
- Jorge Papanicolau, Global Product Leader - International Total Audience Measurement, Nielsen
- Peter Field, Independent Marketing and Advertising Professional, Peter Field Consulting
- Craig Macdonald, Managing Director - Lead Programmatic Media Practice and Digital Transformation, Accenture Strategy
- Edyta Czarnota, Managing Partner, Zymetria
- Maciej Ziąbrowski, Dyrektor ds. Strategii i Badań Produktu Reklamowego, TVN Media
- Matt Hill, Research and Planning Director, Think Box UK
Szczegółowe Informacje na temat wydarzenia znajdują się na stronie:
www.tv.tvnmedia.pl/konferencja.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.