We wtorek i w środę, 20 i 21 lutego br. razem z dziennikiem „Gazeta Wyborcza” (Agora) będzie można kupić dwie części książki „Atlas chmur i pogody” - ilustrowanego przewodnika po zjawiskach atmosferycznych. Autorem atlasów jest Piotr Piotrowski.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- „Atlas chmur i pogody” to źródło fascynującej i wszechstronnej wiedzy o pogodzie, w tym o chmurach - jej najistotniejszych prognostykach. Opracowanie dostarcza informacji z zakresu meteorologii oraz zjawisk optycznych i elektrycznych w atmosferze. Precyzyjna charakterystyka poszczególnych rodzajów chmur wraz ze starannie dobranymi fotografiami ułatwia ich rozpoznanie, a cenne wskazówki umożliwiają samodzielne prognozowanie pogody - czytamy w opisie wydawnictwa.
Z pierwszej części atlasu, która ukaże się we wtorek, 20 lutego br., czytelnicy dowiedzą się, z czego składa się atmosfera, jak powstają chmury, a także jakie są ich rodzaje i jak je rozpoznać. W drugiej części atlasu, która pojawi się na rynku w środę, 21 lutego br., zostaną zawarte informacje na temat elektryczności w atmosferze oraz sposobu formowania się chmur burzowych, ciekawostki na temat hydro- i litometeorów oraz zjawisk optycznych oraz wskazówki, jak samodzielnie prognozować pogodę na podstawie rozmaitych naturalnych prognostyków pogody.
Autorem atlasów jest Piotr Piotrowski - wykładowca akademicki, specjalista z zakresu klimatologii i ekstremalnych zjawisk pogodowych.
Wydania „Gazety Wyborczej” z dwiema częściami „Atlasu chmur i pogody” wspiera promocja w telewizji (TVN, Polsat, stacje tematyczne) i w internecie (media społecznościowe), a także autopromocja. Kreację kampanii przygotował Dział Marketingu „Gazety Wyborczej” we współpracy z agencją Bardzo, za zakup mediów odpowiadał zespół Blue449 (więcej tutaj).
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.