Kanał TVO (Twoje Video Oferty), który rozpoczął nadawanie 2 października 2017 roku, ma zmienić nazwę na TV Okazje. Pierwsze zmiany już zostały wprowadzone, bowiem witryna internetowa tvo.pl przekierowuje użytkowników na stronę tvokazje.pl. Założycielem TV Okazje jest Michał Cieśla, współtwórca TVO.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Kanał TVO rozpoczął nadawanie 2 października 2017 roku (więcej tutaj). W jego ramówce przez całą dobę widzowie znajdą telezakupy. Stacja jest dostępna dla abonentów platformy Cyfrowy Polsat (więcej tutaj) i sieci Multimedia Polska (więcej tutaj) oraz niekodowanym przekazie z satelity Eutelsat Hot Bird (13,0°). Razem z kanałem telewizyjnym uruchomiono także sklep internetowy tvo.pl.
Pod marką TV Okazje od 2014 roku nadawane są pasma z telezakupami w wybranych kanałach telewizyjnych (więcej tutaj). Równolegle z tymi blokami funkcjonuje sklep internetowy tvokazje.pl.
Na razie nie są znane powody połączenia TVO z TV Okazje. Olgierd Dobrzyński, wiceprezes TVO, w rozmowie z serwisem wirtualnemedia.pl poinformował, że marka TVO ma nie zniknąć z rynku, bowiem ma być w przyszłości rozwijana jako marka premium.
Aktualnie w przekazie satelitarnym nie ma zmian technicznych, stacja wyszukuje się pod dotychczasową nazwą i nadaje z logotypem tvo, ale emitowane są już materiały z oprawą graficzną TV Okazje, a strona domowa tvo.pl już przekierowuje na tvokazje.pl.
W opublikowanym przez TVO ogłoszeniu czytamy natomiast, że „zmiana platformy sklepu przyczyni się do jeszcze wygodniejszych zakupów. Jednocześnie informujemy, że niewykorzystane kody rabatowe będą aktywne na platformie tvokazje.pl. W sprawie dotychczasowych zamówień prosimy o kontakt ze sklepem tvokazje.pl”.
UWAGA! Kochani już wkrótce łączymy siły z platformą TV Okazje!
Mamy nadzieję, że wspólnie zapewnimy Wam jeszcze wyższą...