Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Grzywnę w wysokości
200 tys. koron RRTV nałożyła na spółkę
Magical roof za blok telezakupowy „Linka lásky” wyemitowany 21 sierpnia 2017 roku od godz. 10:10 do 11:11 na kanale JOJ Family. Zdaniem regulatora, była to nieuczciwa praktyka handlowa.
Druga grzywna została nałożona na
Telemedia Interactv Production Home Limited za ten sam blok programy. RRTV wyznaczyła karę w tej samej wysokości (
200 tys. koron).
Na spółkę
Central European Stone Trade Enterprises Kft. regulator medialny nałożył dwie grzywny w wysokości
1 mln koron - obie za reklamy. Dotyczą one bloku telezakupowego
Klenot TV wyemitowanego 24 maja 2017 rok od godz. 10:55 na TV Barrandov i 30 marca 2017 roku od godz. 11:07. W obu przypadkach, według RRTV, była to nieuczciwa praktyka handlowa.
Dwie grzywny nałożono także na spółkę
Sazka a.s. na łączną kwotę
200 tys. koron za emisję reklamy z motywem
„Šťastných 10” w dniu 1 kwietnia 2017 roku o godz. 9:02:10 na Prima oraz 29 kwietnia 2017 roku o godz. 6:15:38 na stacji Óčko. W obu przypadkach zabrakło informacji o zakazie udziału osób poniżej 18. roku życia i wyraźnego ostrzeżenia Ministerstwa Finansów, że hazard może uzależniać.
Grzywnę w wysokości
50 tys. koron zasądzono na rzecz spółki
Loterie Korunka a.s. za reklamę z motywem
„loterie Korunka”. Ta reklama została wyemitowana dnia 20 marca 2017 roku o godz. 7:20:28 na kanale Óčko. Reklama była, według RRTV, niepoprawna moralnie.
Spółka
AIDEM & Vyšší odborná škola televizní Brno a.s. otrzymała grzywnę w wysokości
10 tys. koron za niezgłoszenie zmian u operatora.
Ostatnia kara w wysokości
300 tys. koron dotyczy spółki
Šlágr TV. Przyznano ją za emisję programów
TV Písnička, Country No. 1 i Šlágr Dechovka poprzez specjalne nielicencjonowane systemy nadawcze.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.