Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Discovery Communications odnotowało najlepsze wyniki w Norwegii i Szwecji. Stacja
TVNorge osiągnęła swój rekordowy dzienny udział w oglądalności 18 lutego - 56,5 proc. Natomiast biorąc pod uwagę tylko telewizje komercyjne, niedzielne biegi narciarskie kobiet dały nadawcy udział na poziomie 93 proc. Z kolei szwedzki
Kanal 5 odnotował najlepszy udział w oglądalności 17 lutego: podczas biegów kobiet - 88 proc. i podczas biegu mężczyzn - 91 proc. Tego samego dnia stacja osiągnęła udział w oglądalności na poziomie 87 proc. podczas biathlonu kobiet.
Ponadto nadawca ogłosił, że rekordowa liczba
76 mln użytkowników cieszyła się igrzyskami online, na mediach społecznościowych i poprzez aplikację
Eurosport Player, zawierającą zarówno treści premium, jak i treści bezpłatne. Dodał także, że
58 proc. widzów na 10 największych rynkach Discovery oglądało igrzyska na niekodowanych i płatnych kanałach tego nadawcy oraz jego partnerów.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.