reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Orion ma 3,107 mln abonentów

dodano: 2018-04-14 13:19
autor: RO | źródło: telesputnik.ru

Telekarta Według danych za I kwartał 2018 roku, baza abonencka rosyjskiego operatora satelitarnego Orion osiągnęła 3,107 mln gospodarstw domowych. Na koniec 2017 operator miał 3,075 mln klientów. Orion ma platformę satelitarną Telekarta, dostarczaną dla widzów rosyjskich za pośrednictwem satelitów Intelsat 15/Horizons 2 (85°E) i Express-AM5 (140°E).

Orion


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Orion pisze także, że przychody firmy w I kwartale 2018 wyniosły 822,8 mln rubli. To jest 8% więcej niż w analogicznym okresie zeszłego roku, kiedy firma zarobiła 765,32 mln rubli. Średnie ARPU to 107 rubli dla pakietu budżetowego i 293 rubli dla pakietu w średniej cenie (zeszłoroczne wskaźniki – odpowiednio 104 i 284 rubli).

W okresie styczeń – marzec liczba instalacji dodatku mobilnego Telekarta Online wzrosła o 19% w porównaniu z danymi na koniec 2017. Na dzień dzisiejszy ogólna ilość instalacji (iOS+Android) została przekroczona. Usługa online Kinoteatr zanotowała 58,1 tys. odwiedzin.

Wyczuwamy, że rynek jest żywy, analizujemy uwagi i reakcje abonentów na nasze propozycje. Widzimy, że mamy dla kogo rozwijać nowe usługi i uruchamiać kanały telewizyjne

- skomentował dyrektor generalny firmy Orion, Kiriłł Machnowskij i dodał, że wyniki z pierwszego kwartału przewyższyły wcześniejsze prognozy.


Źródło: telesputnik.ru

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Platformy - świat


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik AX 4KBOX HD51 S2X

AX 4K HD51 - najnowszy odbiornik Ultra HD marki AX....

730 zł Więcej...

Mini PC Ferguson FBOX ATV 4K

Ferguson FBOX ATV to jedna z najlepiej zaprojektowanych mini przystawek...

299 zł Więcej...

Antena Laminas AS-1800AE

Epoksydowa antena offset 2,0m w wersji AE polskiej firmy Laminas....

2 900 zł Więcej...
reklama