dodano: 2018-04-16 14:04 | aktualizacja:
2018-04-16 14:12
autor: Jakub Sulisz |
źródło: press.bmwgroup.com
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Największym rynkiem dla pojazdów elektrycznych Grupy BMW są Stany Zjednoczone. W ciągu pierwszych trzech miesięcy 2018 r. w USA sprzedano 5 743 EV produkcji BMW i, BMW iPerformance oraz MINI Electric – aż o 78% więcej niż w analogicznym okresie 2017 r. Udział pojazdów zelektryfikowanych w łącznej sprzedaży Grupy na rynku w Stanach Zjednoczonych sięga 6,8%. Podobną proporcję koncern odnotował w Wielkiej Brytanii i Irlandii (4 148 szt., + 23,3% r/r).
Z kolei w Skandynawii, jedno z czterech sprzedanych BMW było wyposażone w napęd elektryczny.
W ubiegłym roku bawarski koncern dostarczył łącznie ok. 100 tys. samochodów z napędem elektrycznym. W roku obecnym planuje poprawić ten wynik do poziomu co najmniej 140 000 szt.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.