Nissan koncentruje się nie tylko na działaniach sprzedażowych, ale również wspierających klientów podczas eksploatacji modelu. Przykładem może być współpraca z firmą GreenWay Polska, która do końca 2020 roku planuje budowę, wzdłuż głównych szlaków komunikacyjnych, 200 punktów szybkiego ładowania. Jedną z pierwszych osób w Polsce, która odbierze kluczyki do Nissana LEAF, będzie podróżnik Marek Kamiński, który w połowie maja wyruszy samochodem elektrycznym w trasę z Polski do Japonii w ramach wyprawy #NoTraceExpedition.Jak powiedziała Dorota Pajączkowska, PR Manager marki Nissan w Polsce:
Elektromobilność coraz odważniej wjeżdża na polskie drogi. Powoli samochody elektryczne przestają być jedynie ciekawostką, a stają się coraz powszechniejszym elementem motoryzacyjnego krajobrazu. Najlepszym potwierdzeniem faktu, że polscy kierowcy coraz częściej dostrzegają zalety pojazdów zeroemisyjnych, są wyniki sprzedaży nowego Nissana LEAF, na którego w niespełna 1,5 miesiąca zebraliśmy ponad 400 zamówień. To ponad 60% więcej niż cała ubiegłoroczna sprzedaż modelu pierwszej generacji. W 2017 roku Nissan został liderem w segmencie samochodów elektrycznych w Polsce i jesteśmy przekonani, że nowy LEAF jeszcze bardziej umocni naszą pozycję.