Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Czechy
Na koniec marca 2018 roku liczba abonentów UPC DTH spadła poniżej granicy 100.000. Na dzień 31 marca operator DTH UPC miał na tym rynku łącznie
99.100 abonentów, co oznacza spadek o 1.500 klientów w ciągu trzech miesięcy.
Słowacja
Na słowackim rynku na koniec pierwszego kwartału platforma freeSAT miała
75.500 klientów - o 900 mniej.
Węgry
Na koniec marca spółka miała na Węgrzech
258.400 abonentów płatnej telewizji satelitarnej UPC Direct. W ciągu trzech miesięcy straciła 7.500 klientów.
Rumunia
UPC DTH ma najwięcej abonentów na rynku rumuńskim. Na koniec pierwszego kwartału Focus Sat miał
356.500 klientów i stracił ich tam najwięcej (-9.400) w pierwszym kwartale.
UPC DTH oferuje usługi pay-tv na czterech rynkach pod trzema różnymi markami. W Czechach i na Słowacji pod marką freeSAT, na Węgrzech - UPC Direct, a w Rumunii - Focus Sat. Usługi są świadczone poprzez satelity
Thor 5/6 (0,8°W) i
Intelsat 10-02 (1°W).
W pierwszym kwartale 2018 roku całkowita liczba klientów UPC DTH spadła poniżej 800.000 klientów. Obecnie z jej usług korzysta
789.500 abonentów (spadek o 19.300).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.