reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

1/3 polskiego rynku mobile to Samsung

dodano: 2018-05-29 22:17
autor: Janusz Sulisz | źródło: Samsung

Samsung_s9_premiera_purple_360px.jpg Niemal co trzeci smartfon sprzedany w Polsce w pierwszym kwartale 2018 roku miał logo Samsung - wynika z danych zebranych przez firmę GfK. W ujęciu wartościowym, udział marki w rynku był jeszcze wyższy i wynosił 37,3%.

Samsung Galaxy A8


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Na koniec pierwszego kwartału bieżącego roku udział firmy Samsung w polskim rynku smartfonów wynosił 31,1% (w ujęciu ilościowym). Oznacza to wzrost rok do roku o blisko 2 punkty procentowe. W ujęciu wartościowym firma odpowiadała za 37,3% rynku, w porównaniu do 33,1% na koniec pierwszego kwartału 2017 roku.

Wzrosty w pierwszym kwartale bieżącego roku to zasługa zdywersyfikowanego portfolio produktów, obejmującego m.in. 3 linie urządzeń - flagowe Galaxy S, Galaxy A i Galaxy J. Doskonała sprzedaż ubiegłorocznych modeli, takich jak Galaxy A5 (2017) oraz Galaxy J 2017 pozwoliła zwiększyć udziały w rynku pod względem ilościowym. Motorem wzrostu pod względem wartościowym były smartfony Galaxy S9 i S9+, najnowsze flagowce marki, wyposażone w aparat ze zmienną przysłoną oraz funkcję Super Slow-mo. Już w przedsprzedaży urządzenia te cieszyły się ogromną popularnością wśród klientów, przewyższając dwukrotnie wyniki sprzedaży Galaxy S8.

Każda linia naszych smartfonów, począwszy od Galaxy A 2017, przez ubiegłoroczną linię J, a skończywszy na flagowych Galaxy S9 została doskonale przyjęta przez polskich konsumentów. W tym roku, wraz z kolejnymi premierami, wzmacniamy nasze portfolio. Nowe modele Galaxy A6 i A6+, których sprzedaż ruszyła w ubiegłym tygodniu oraz nowo zaprezentowany Galaxy J6, który zadebiutuje na przełomie czerwca i lipca, to urządzenia wyposażone w szereg funkcji znanych dotąd z flagowców. Wyświetlacz Infinity Display, wysokiej jakości aparaty fotograficzne, czy skaner linii papilarnych, a w przypadku Galaxy A6+ także twarzy, wydatnie podnoszą atrakcyjność tych urządzeń - przekonuje Olaf Krynicki, Rzecznik Prasowy Samsung Electronics Polska.



Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Android


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

SAT Kurier - 5-6/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 5-6/2022

12 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2 HEVC DI-WAY 2020 Mini

Mini odbiornik DVB-T/T2 z HEVC/H.265 marki DI-WAY z trybem hotelowym...

99 zł Więcej...

SAT Kurier - 9-10/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 9-10/2022

12 zł Więcej...