Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Autorzy projektu wyjaśniają inicjatywę tym, że dotychczas ustawodawstwo Ukrainy nie zawierało normy prawnej, która regulowałaby język reklamy. Luka prawna powoduje różne interpretacje reżimu prawnego języka reklamy wśród obywateli, podmiotów gospodarczych i organów państwowych. Brak właściwej regulacji języka reklamy prowadzi do naruszenia ogólnych zasad prawa, przez które każdy powinien przewidywać następstwa swoich działań i ustaloną prawem odpowiedzialność za nie.
Projekt ustawy przewiduje wprowadzenie poprawek do ustawy
„O reklamie” i zatwierdzenie ustawą normy, że język reklamy na Ukrainie jest państwowy, zgodnie z Konstytucją Ukrainy. Jest to przedmiot własności intelektualnej, a w szczególności dotyczący znaków towarowych i usługowych, nazw handlowych, nazw komercyjnych itp., podawanych w języku, w którym przyznano im ochronę prawną zgodnie z ustawodawstwem Ukrainy.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.