Dla TVN Media partnerstwo z Edipresse jest strategicznym krokiem w procesie budowania Premium Digital - platformy rynkowej reprezentującej handlowo najatrakcyjniejszy segment polskiego rynku wideo. Naszym celem długofalowym jest rozwój i wsparcie wydawców internetowych oraz producentów treści w ich monetyzacji w środowisku cyfrowym i telewizyjnym
- powiedział Andrzej Karasowski, dyrektor zarządzający Premium TV.
Premium Digital TVN Media ma w swojej ofercie produkty zasięgowe wideo docierające do ponad 24 milionów użytkowników internetu. Współpracuje m.in. z nc+, Viacom, Interią, Polskapresse czy Gremi Media. Za rozwój oferty w ramach współpracy z Partnerami Premium Digital odpowiada Kinga Kucharska.Wśród serwisów internetowych dla kobiet jesteśmy liderem, który od wielu lat produkuje jakościowy kontent i posiada atrakcyjny profil użytkowników. Współpraca z TVN Media nie tylko pozwoli nam na efektywne wykorzystanie potencjału wideo naszych serwisów, ale też wpisze się w potrzeby rynku w zakresie produktu reklamowego wideo premium o szerokim zasięgu w grupie kobiecej
- powiedział Maciej Klepacki, Digital COO w Edipresse Polska.
Edipresse będzie nadal samodzielnie zarządzać wszystkimi działaniami niestandardowymi i akcjami specjalnymi w obszarze wideo, oferując klientom zintegrowane rozwiązania reklamowe obejmujące wideo, sponsoring autorskich formatów redakcyjnych, branded content oraz emisję i produkcję treści realizowanych przez Edipresse Content Studio
- dodaje Maciej Klepacki.
Odbiornik Vu+ ZERO rev.2 HEVC
Vu+ ZERO rev.2 - najnowszy odbiornik Vu+ na Linuksie z...
399 zł Więcej...Odbiornik Octagon SF8008 Supreme Twin UHD 4K 2xDVB-S2X
Octagon SF8008 Supreme Twin UHD 4K 2xDVB-S2X - odbiornik UHD...
569 zł Więcej...Mini PC Homatics BOX R 4K + Tuner DVB-T2 na USB
Homatics BOX R z adapterem DVB-T2 na USB-C to dobry...
409 zł Więcej...