Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa promująca wprowadzone przez Cyfrowy Polsat 2 lipca br. nowe oferty telewizyjne z pakietem Polsat Sport Premium. Dzięki niemu będzie można oglądać wszystkie mecze Ligi Mistrzów UEFA na żywo, bez reklam, także w jakości Super HD (rozdzielczość HD o lepszej, według zapewnień operatora, jakości obrazu).
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Nowy spot zachęca do wyboru oferty dla wszystkich fanów sportu – i nie tylko – z dwoma kanałami Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 w jakości Super HD oraz czterema serwisami telewizyjnymi premium w systemie PPV bez dodatkowych opłat. Wszystkie mecze Ligi Mistrzów UEFA będą dostępne w abonamentach w cenie od 50 zł miesięcznie, nawet przez 3 pierwsze miesiące bez opłat, a do wybranych ofert operator dołącza oficjalną replikę piłki Ligi Mistrzów UEFA gratis.
Ponadto oferta telewizyjna Cyfrowego Polsatu zawiera dobrze już znane widzom stacje sportowe, ponad 40 stacji filmowych oraz pakiety dostosowane do potrzeb całej rodziny.
W ramach kampanii zaplanowano emisję spotów m.in. w Polsacie i kanałach tematycznych Telewizji Polsat, a także w ogólnopolskich i regionalnych rozgłośniach radiowych. Ponadto uwzględniono nośniki outdoorowe, m.in. z wykorzystaniem formatów przy najczęściej uczęszczanych trasach, oraz działania online obejmujące m.in. serwisy horyzontalne, sportowe i social media.
Za pomysł kreatywny odpowiada agencja GREY Group, spot reżyserował Bartosz Prokopowicz. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny TFP, a postprodukcją − Televisor. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Vizeum.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.