Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
All Media Baltics zapowiedziała, że planuje kontynuować strategiczny rozwój
Viasat Sport Baltic, jakim jest doprowadzenie kanału do pozycji lidera na rynku treści sportowych w krajach bałtyckich. W najbliższym sezonie na antenie kanału zaplanowano 3,2 tys. godzin transmisji na żywo, wśród nich mecze Pucharu Świata FIBA i rajdowe mistrzostwa świata WRC. Już w środę 15 sierpnia br. jest emitowany mecz o Superpuchar Europy UEFA, rozgrywany w Tallinnie pomiędzy Realem Madrid oraz Atlético Madrid.
Dyrektor programowy
TVPlay Sports Toms Circenis mówi, że równolegle ze zmianą marki odnowiono formułę kanału i uruchomiono rosyjskojęzyczną wersję z komentarzami dla widzów mówiących po rosyjsku.
Spółka
MTG sfinalizowała transakcję sprzedaży swojego biznesu telewizyjnego w krajach bałtyckich dla
Providence Equity Partners w październiku zeszłego roku. Wartość sprzedaży wyniosła 100 mln euro. Oprócz oferty płatnej telewizji, nowa grupa medialna kontroluje szereg kanałów bezpłatnych na Litwie, Łotwie i w Estonii.
Zauważmy, że w październiku 2017r. rebranding objął kanały filmowe z rodziny
Viasat Premium, które otrzymały nową markę
ViP.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.