dodano: 2018-08-15 20:32 | aktualizacja:
2018-08-15 22:23
autor: RO |
źródło: mediasat.info
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Według centrum prasowego,
telewizja liniowa zostaje częścią marki Trikolor TV. Zmiany w pozycjonowaniu odzwierciedlają strategię firmy dotyczącą kształtowania jej multiplatformowości w środowisku cyfrowym, proponującej ujednolicony obszar informacyjny rozrywki i usług dla całej rodziny, dostępny dla każdego użytkownika na dowolnym urządzeniu, w dowolnym miejscu i niezależnie od czasu.
Wchodząc na rynek w 2005 roku,
Trikolor TV udostępnił telewizję satelitarną wszystkim mieszkańcom Rosji. W swojej historii firma ewoluowała, elastycznie reagując na rosnące wymagania klientów i rynku poprzez zaawansowane rozwiązania zapewniające wysoką jakość usług. Operator jako pierwszy zrealizował transmisje w ultrawysokiej rozdzielczości i wprowadził pakiet kanałów UHD, a także rozpoczął nadawanie satelitarne stacji radiowych. Dzisiaj
Trikolor TV jest liderem rynku płatnej telewizji cyfrowej z bazą abonencką ponad 12 mln gospodarstw domowych.
Pod koniec 2017r. Trikolor TV ogłosił o zmianie strategii biznesowej – przejście z operatora telewizji liniowej do multiplatformowego w środowisku cyfrowym. Podstawą nowego paradygmatu rozwoju jest zmiana modelu konsumpcji treści, a także przejście widza do cyfrowego stylu życia. Głównym produktem firmy jest ujednolicony komplet usług cyfrowych i serwisów, w tym oglądanie telewizji.
Trikolor tworzy nowy rodzaj operatora na rosyjskim rynku, który uwzględnia główne trendy rozwoju branży i zaspokaja potrzeby współczesnych konsumentów.
Odnowienie marki otwiera kolejny rozdział w historii rozwoju firmy. Slogan
„Trikolor. Wasz operator w środowisku cyfrowym” odzwierciedla zmieniony model biznesowy, w ramach którego operator będzie nadal wprowadzać innowacje, rozwijać możliwość dostępu do kompleksowych usług cyfrowych i zaawansowanych serwisów.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.