reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Trikolor TV staje się multiplatformowy

dodano: 2018-08-15 20:32 | aktualizacja: 2018-08-15 22:23
autor: RO | źródło: mediasat.info

Trikolor TV 15 sierpnia br. Narodowa Satelitarna Kompania (NSK), będąca największym rosyjskim operatorem platformy satelitarnej, zaczęła oferować usługi pod odświeżoną marką i logo. Trikolor TV to platforma dostępna na różnych sprzętach i w każdym miejscu, nie tylko w domu.

http://mediasat.info/wp-content/uploads/2018/08/tricolor-new-logo-2018.jpeg
Trikolor TV


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Według centrum prasowego, telewizja liniowa zostaje częścią marki Trikolor TV. Zmiany w pozycjonowaniu odzwierciedlają strategię firmy dotyczącą kształtowania jej multiplatformowości w środowisku cyfrowym, proponującej ujednolicony obszar informacyjny rozrywki i usług dla całej rodziny, dostępny dla każdego użytkownika na dowolnym urządzeniu, w dowolnym miejscu i niezależnie od czasu.

Wchodząc na rynek w 2005 roku, Trikolor TV udostępnił telewizję satelitarną wszystkim mieszkańcom Rosji. W swojej historii firma ewoluowała, elastycznie reagując na rosnące wymagania klientów i rynku poprzez zaawansowane rozwiązania zapewniające wysoką jakość usług. Operator jako pierwszy zrealizował transmisje w ultrawysokiej rozdzielczości i wprowadził pakiet kanałów UHD, a także rozpoczął nadawanie satelitarne stacji radiowych. Dzisiaj Trikolor TV jest liderem rynku płatnej telewizji cyfrowej z bazą abonencką ponad 12 mln gospodarstw domowych.

Pod koniec 2017r. Trikolor TV ogłosił o zmianie strategii biznesowej – przejście z operatora telewizji liniowej do multiplatformowego w środowisku cyfrowym. Podstawą nowego paradygmatu rozwoju jest zmiana modelu konsumpcji treści, a także przejście widza do cyfrowego stylu życia. Głównym produktem firmy jest ujednolicony komplet usług cyfrowych i serwisów, w tym oglądanie telewizji.

Trikolor tworzy nowy rodzaj operatora na rosyjskim rynku, który uwzględnia główne trendy rozwoju branży i zaspokaja potrzeby współczesnych konsumentów.

Odnowienie marki otwiera kolejny rozdział w historii rozwoju firmy. Slogan „Trikolor. Wasz operator w środowisku cyfrowym” odzwierciedla zmieniony model biznesowy, w ramach którego operator będzie nadal wprowadzać innowacje, rozwijać możliwość dostępu do kompleksowych usług cyfrowych i zaawansowanych serwisów.

Źródło: mediasat.info 

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Platformy na świecie


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics BOX R Plus 4K

Homatics BOX R Plus to najnowszy wzbogacony m. in. o...

569 zł Więcej...

Mini PC Homatics Dongle Q

Homatics Dongle Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

239 zł Więcej...

Miernik Satlink ST-5150 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem

Miernik Satlink ST-5150 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...

690 zł Więcej...