Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Nowo utworzony podmiot o nazwie
LaLiga North America będzie miał na celu kultywowanie hiszpańskiej kultury piłki nożnej w USA i Kanadzie, wykorzystując przy tym siłę LaLigi. Umowa stanowi punkt zwrotny dla piłki nożnej w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Ogłoszenie następuje po zamknięciu Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2018, w których udział wzięli zawodnicy z każdego klubu hiszpańskiej LaLigi, a także w oczekiwaniu na Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej 2026, które odbędą się w Ameryce Północnej.
LaLiga North America będzie reprezentować LaLigę w USA i Kanadzie we wszystkich działaniach biznesowych. Będzie wspierać rozwój ligi w tym regionie m.in. poprzez organizację akademii młodzieżowych, szkolenie potencjalnych przyszłych trenerów, umowy marketingowe, specjalne akcje dla kibiców, mecze pokazowe.
LaLiga North America z siedzibą w Nowym Jorku będzie kierowana przez dyrektora generalnego Borisa Gartnera. Przedsięwzięcie będzie miało dedykowany zespół skupiony na rozwoju marki LaLiga i tworzeniu nowych możliwości biznesowych.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.