Wdrożenie nowego formatu reklamowego wieńczy nowe otwarcie, które dokonuje się po tym, jak pod koniec maja br. Netia weszła w skład Grupy Cyfrowy Polsat
- powiedział Andrzej Abramczuk, prezes zarządu, dyrektor generalny Netii.
W kampanii - wykorzystującej zupełnie nowy format reklamowy - bohater marki, sympatyczny pajączek, głosem Czesława Mozila opowiada o nowej usłudze światłowodowej z dostępem do internetu o prędkości do 900 Mb/s oraz o usługach telewizyjnych m.in. z dostępem na żywo do meczów Ligi Mistrzów oraz Ligi Europy UEFA.Jeszcze silniejszą pozycję Netii na rynku chcemy oprzeć na modernizowanej do standardu światłowodowego, najwyższej jakości sieci oraz sile Grupy Cyfrowy Polsat, m.in. oferując jeszcze bogatszą ofertę programową i wykorzystując dostęp do rozbudowanej sieci sprzedaży
- dodał Tomasz Dakowski, dyrektor generalny obszaru B2C w Netii.
Miernik Satlink ST-5150 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem
Miernik Satlink ST-5150 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...
690 zł Więcej...Kabel HDMI 2.0 4K Light 3,0m
Wysokiej klasy kabel połączeniowy HDMI Light z oświetleniem LED z...
35 zł Więcej...Odbiornik DVB-T/T2/C AB TereBox 2T HEVC
Najnowszy hybrydowy (naziemno- kablowy) odbiornik DVB-T/T2/C (bez LAN) z MPEG-4/H.264...
119 zł Więcej...