Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Decyzja o wycofaniu reklamy komercyjnej z
CyBC wynikała z tego, iż publiczne radio i telewizja nie powinny konkurować z innymi kanałami, czytamy w oświadczeniu. -
Ministerstwo spraw wewnętrznych i finansów już rozmawiało na ten temat z zarządem CyBC, a także z cypryjskim regulatorem medialnym. - Co istotne decyzja rządu nie dotyczy umów barterowych, nagród w teleturniejach, sponsoringu i lokowania produktów, a także reklamy internetowej.
CyBC wygenerował w ubiegłym roku mniej niż 1,8 mln euro przychodów z reklamy, w porównaniu z 2,8 mln euro rok wcześniej, zgodnie z raportem audytora generalnego. Spadek w ubiegłym roku wynikał z wpływu transmisji na żywo meczów piłkarskich Euro 2016, wynika z raportu.
Zarząd CyBC poinformował, że zgodził się już na wprowadzenie modelu bez reklam w zamian za dodatkową dotację. Według nieoficjalnych informacji, miałaby to być kwota
2,5 mln euro.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.