reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Ruszyła nowa kampania platformy nc+ [wideo]

dodano: 2018-09-12 12:59
autor: Jerzy Kruczek | źródło: nc+

Najwięcej najlepszej piłki w nc+ 12 września br. wystartowała nowa kampania „Najwięcej najlepszej piłki w nc+” promująca ofertę transmisji sportowych dostępnych na kanałach platformy. Start głównej części kampanii poprzedzała kampania teaserowa realizowana online. Media całościowo zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.

Najwięcej najlepszej piłki w nc+


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Celem kampanii jest zwiększenie świadomości konsumentów w zakresie licznych transmisji sportowych dostępnych na kanałach platformy. W wybranych pakietach nc+ abonenci mogą śledzić rozgrywki najbliższego sezonu Ligi Mistrzów UEFA na kanałach Polsat Sport Premium, LOTTO Ekstraklasy, Premier League, NBA, siatkarskiej Ligi Mistrzów CEV na kanałach Canal+, Bundesligi, LaLiga Santander, Ligi Mistrzów piłki ręcznej EHF na kanałach Eleven Sports i Canal+, Serie A na Eleven Sports, PGNiG Superligi na nSport+ i wiele więcej. Wybrane transmisje sportowe, w dedykowanych ofertach, są realizowane w najwyżej jakości obrazu 4K (do odbioru wymagane jest posiadanie sprzętu 4K).

W ramach kampanii zaplanowane zostały działania w telewizji, stacjach radiowych, mediach online i punktach sprzedaży nc+. Spot telewizyjny w humorystycznej konwencji nawiązuje do planowanego skoku rabunkowego, który jednak ciągle jest odwlekany ze względu na ciekawe transmisje sportowe, które każdy z członków gangu chce obejrzeć danego dnia.

W przeddzień startu kampanii głównej, w trakcie przerwy meczu towarzyskiego w piłkę nożną Polska - Irlandia, został wyemitowany dedykowany spot telewizyjny, nawiązujący do rozgrywanego właśnie spotkania. Wcześniej, od 7 września, wyłącznie w mediach online, emitowana była reklama teaserowa zapowiadająca „skok stulecia”.

Za kreację spotów telewizyjnych i materiałów online odpowiada agencja Havas Warsaw. Odświeżoną stronę ncplus.pl przygotował dział digital marketingu platformy nc+ we współpracy z Havas Warsaw. Spot telewizyjny wyreżyserował Sebastian Pańczyk, a produkcją zajął się dom produkcyjny Dobro. Media do kampanii całościowo zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii nc+


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Antena 80SP + LNB Monoblock Single

Stalowa antena 80cm z konwerterem Monoblock Single do odbioru Astry...

99 zł Więcej...

Inteligentny kabel 3m iHDMI

Kierunkowy kabel HDMI-HDMI dł. 3m - dobrze działa z dekoderami...

229 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ Duo 4K S2X FBC

Vu+ Duo 4K - nowa propozycja z segmentu sprzętu Ultra...

1 699 zł Więcej...
reklama