dodano: 2018-10-01 12:23
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: Turner International
Od 1 października br. Marta Szwakopf obejmuje stanowisko Dyrektora Ad Sales & Brand Solutions w środkowo-europejskim oddziale Turnera.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Turner, do którego należą kanały Cartoon Network, Boomerang, TNT i CNN, ma nowego Dyrektora Ad Sales & Brand Solutions w regionie CEE. Nową, poszerzoną rolę objęła Marta Szwakopf, która będzie odpowiedzialna nie tylko za sprzedaż czasu reklamowego kanałów z portfolio, ale też za niestandardowe działania na antenach i w serwisach cyfrowych marek Turnera.
Szwakopf wniesie do firmy bogate doświadczenie, zdobyte w różnorodnych instytucjach medialnych. Pracowała m.in. w TVP, w dziale zakupów programowych oraz w dziale zakupów i programmingu TV4. Była odpowiedzialna za strategię programową stacji Nickelodeon w Europie Środkowo-Wschodniej i na Bliskim Wschodzie, a w ostatnim czasie pełniła funkcję Dyrektora Kanałów Tematycznych i Reklamy platformy nc+.
Marta Szwakopf będzie pracowała w warszawskim biurze Turnera i będzie raportować do Matthiasa Heinze, Vice President Commercial and General Manager Eastern Europe and Poland.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.