reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Plus i Orange wydali na reklamę najwięcej

dodano: 2018-10-03 20:22
autor: Anita Kaźmierska | źródło: IMM/satkurier.pl

Polkomtel Plus Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe we wrześniu 2018 roku w wybranych branżach, w tym w telekomunikacyjnej. Na pierwszym miejscu w zestawieniu marek o największych wydatkach reklamowych w branży telekomunikacyjnej znalazł się Plus, który wydał ponad 38 mln zł i wyprzedził Orange, T-Mobile, Play oraz Cyfrowy Polsat.

Instytut Monitorowania Mediów telekomunikacja IMM wydatki na reklamę wrzesień 2018


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W branży telekomunikacyjnej większość wrześniowych reklam dotyczyła oferty na abonament (23 proc.). Na kolejnych miejscach w zestawieniu znalazły się m.in. oferta łączona (TV, Internet, telefon), oferty na kartę i telewizja cyfrowa.
 


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polonica


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics Dongle Q

Homatics Dongle Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

239 zł Więcej...

Mini PC Homatics Dongle R 4K

Homatics Dongle R to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

259 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX R Lite 4K

Homatics BOX R Lite to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy...

339 zł Więcej...