– W ciągu ostatnich kilku lat Eduardo odegrał znaczącą rolę w rozwoju AMC Networks w Europie Południowej oraz Ameryce Łacińskiej – powiedział Ed Carroll. – Jest on silnym liderem, którego ogromna wiedza na temat rozwoju marek skierowanych do szerokiej rzeszy odbiorców, rozległe kontakty w branży oraz duże doświadczenie w zarządzaniu wysokodochodowymi biznesami będą wsparciem dla kolejnego etapu naszej działalności wraz z poszerzaniem oferty programowej i rozwojem AMC Networks na skalę globalną.
W 2014 roku, po zakupie przez AMC Networks firmy Chellomedia - działu Liberty Global odpowiedzialnego za produkcję międzynarodowych treści, Zulueta został mianowany prezesem AMCNI na Amerykę Łacińską i Europę Południową, gdzie zarządzał rozwojem zróżnicowanego portfolio marek telewizyjnych firmy, takich jak AMC i SundanceTV, oraz czołowymi markami lokalnymi w Ameryce Łacińskiej i Europie Południowej, w tym popularnymi kanałami kulinarnymi el gourmet i Canal Cocina, kanałami filmowymi Europa Europa i Canal Hollywood, kanałami lifestylowymi Decasa i Mas Chic, oraz wieloma innymi.– Bardzo się cieszę, że mam możliwość zarządzania AMC Networks International i dalszego budowania silnego portfolio marek i programów, które zdobywają liczne nagrody – powiedział Eduardo Zulueta. – Jestem dumny z tego, że na tak szybko rozwijającym się rynku kanałów telewizyjnych, AMCNI jest dobrze spozycjonowany na międzynarodowy rozwój dzięki sile kontentu i wartości, jakie tworzymy dla naszych partnerów odpowiedzialnych za dystrybucję i reklamę. W naszą działalność na całym świecie zaangażowane są zespoły utalentowanych ludzi z pasją. Z niecierpliwością czekam na bliższą współpracę z nimi i wspólne udoskonalanie naszej oferty, zarówno tej globalnej jak i w poszczególnych regionach.