Agata Papis-Maniecka dyrektor marketingu Kino Polska TV
dodano: 2018-10-18 16:14
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: Kino Polska TV
Z początkiem października br. nastąpiły zmiany w dziale marketingu Kino Polska TV SA. Do zespołu dołączyła Agata Papis-Maniecka, która objęła funkcję dyrektor marketingu. Raportują do niej m.in. Agata Kwiatkowska i Katarzyna Socha.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Agata Papis-Maniecka odpowiada za komunikację marketingową i PR spółki Kino Polska TV SA i wszystkich kanałów nadawcy, m.in.: naziemnych Stopklatka TV i Zoom TV; tematycznych Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Kino TV i Gametoon HD oraz kanałów z grupy FilmBox. Raportuje bezpośrednio do Bogusława Kisielewskiego, prezesa zarządu Kino Polska TV SA.
Agata Papis-Maniecka ma wieloletnie doświadczenie w marketingu branży telewizyjnej. Przez ostatnich pięć lat pracowała w ITI Neovision, gdzie była odpowiedzialna za komunikację kanałów dziecięcych i lifestylowych z portfolio firmy. Wcześniej odpowiadała za marketing kanałów tematycznych m.in. w NBCUniversal i Viacomie.
Agata Kwiatkowska na stanowisku dyrektor marketingu ds. kanałów komercyjnych odpowiada za działania marketingowe takich kanałów Kino Polska TV SA, jak Stopklatka TV, Zoom TV, Kino Polska i Kino Polska Muzyka. Agata Kwiatkowska poprzednio pełniła funkcję dyrektor marketingu w spółce Stopklatka SA, która w czerwcu br. została przejęta przez Kino Polska TV SA. Wcześniej była menedżerem ds. promocji i PR w Telewizji Puls.
Katarzyna Socha odpowiada za marketing kanału Kino TV oraz kanałów premium nadawcy, takich jak m.in. FilmBox Premium HD, FilmBox Arthouse HD, FilmBox Action, DocuBox HD i Gametoon HD. Katarzyna Socha pracuje w Grupie SPI od 2009 roku. Wcześniej była zastępcą dyrektora marketingu w AWR Wprost i przez kilka lat odpowiadała za promocję Radia PiN (obecnie Muzo FM).
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.