reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Eyal Altshuler z firmy Spacecom o polskim rynku

dodano: 2018-10-29 12:20
autor: Anita Kaźmierska | źródło: SAT Kurier 9-10/2018

Amos Spacecom Eyal Altshuler, wiceprezes ds. sprzedaży na Europę Środkowo-Wschodnią w firmie Spacecom, udzielił redakcji satkurier.pl komentarza na temat strategii tego operatora dotyczącej polskiego rynku. Spacecom jest operatorem floty satelitów AMOS.

Amos 7


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Jednym z najlepszych aspektów prowadzenia działalności firmy Spacecom z naszej pozycji orbitalnej 4°W w Europie Środkowo-Wschodniej jest to, że satelity AMOS pokrywające swoim zasięgiem ten region, AMOS-3 i AMOS-7, są świetnym wyborem dla polskich sieci komunikacyjnych, w tym dla nadawców telewizyjnych i radiowych oraz innych podmiotów z branży. Polska jest wysoko rozwiniętym rynkiem medialnym i komunikacyjnym, na którym działają zarówno duzi gracze, jak i szybko rozwijające się oraz prężne mniejsze, niszowe i regionalne firmy medialne.

AMOS-3 dostarcza pojemność zarówno w paśmie Ku, jak i Ka. Jego sterowalne i stałe wiązki zapewniają odbiorcom satelitarnym, dostawcom telewizji cyfrowej i innym nadawcom wymagany silny sygnał w Europie Środkowo-Wschodniej, w tym w Polsce, a także w basenie Morza Śródziemnego. Obecnie około 80 proc. pojemności satelitarnej jest wykorzystywane przez branżę nadawczą. Pasmo Ku AMOS-7 rozszerza zasięg firmy w Afryce, Europie Środkowo-Wschodniej i na Bliskim Wschodzie. Jego trzy stałe i jedna sterowalna wiązka zwiększają zakres usług satelitarnych oferowanych przez Spacecom, w tym w obszarze usług szerokopasmowych, transmisji telewizyjnej i transmisji danych, umożliwiając firmie zwiększenie udziału w rynku w Polsce. Nowy satelita AMOS-17 ma zostać wyniesiony w 2019 roku, by zapewnić zasięg w Afryce oraz łączność z Europą i Bliskim Wschodem. Nowy satelita umożliwi polskim operatorom rozszerzenie działalności – w tym na Afrykę – w celu wzmocnienia modeli biznesowych.

Odnośnie postępującej rewolucji cyfrowej w Polsce, Spacecom pragnie wskazać szereg ważnych zmian na lokalnym rynku. Po pierwsze, zauważamy rozwój oferty HD. W dzisiejszych czasach zmiana formatu z SD na HD jest logiczna i łatwa do zrealizowania. Spowodowało to, że coraz więcej nadawców przenosi swoje kanały do HD. Konsumenci i producenci telewizorów uczynili HD nowym standardem, a kanały informacyjne, filmowe i biznesowe dołączają do innych stacji, takich jak sportowe czy lifestylowe, które przeszły na HD już wcześniej.
Dla zespołu Spacecom rosnący ruch w kierunku HD daje możliwość stworzenia nowych szans dla naszych klientów poprzez zwiększenie przepustowości i integrację nowych technologii oraz usług w ramach biznesu. Naszą rolą jest zapewnienie, że klienci wykorzystują swoje umiejętności i naszą technologię do poprawy, utrzymania i rozwoju swojej pozycji rynkowej.

Kolejną nową technologią, pojawiającą się właśnie w Polsce, jest telewizja UHD. Do rozwoju rynku w kierunku UHD dostosowują się także operatorzy satelitarni. Tak jak wprowadzenie telewizji HD trwało kilka lat, tak samo proces przejścia na UHD zajmie trochę czasu. Możemy mierzyć to w kwartałach. To ekscytujące być operatorem satelitarnym, którego satelity zapewniają wysoką przepływność i doskonałą wydajność. Czekamy na możliwości na lokalnym rynku polskim, aby wykorzystać nasze potężne wiązki i najwyższej jakości pojemność satelitarną.
 
Eyal Altshuler
Wiceprezes ds. sprzedaży na Europę Środkowo-Wschodnią, Spacecom

Rynek pozatelewizyjny, obejmujący przede wszystkim transmisję danych, jest również doskonałym obszarem, w którym wyróżnia się firma Spacecom. Dzięki naszemu polskiemu partnerowi, grupie TTComm, zapewniamy szereg możliwości VSAT dla firm, które chcą rozbudować swoje lokalne sieci transmisji danych. Dzięki rosnącemu rynkowi tych usług, a także zwiększaniu się możliwości naszych satelitów, współpraca z TTComm może być długofalowa. Wspólnie nieustannie patrzymy w przyszłość, aby nasze usługi w jak najlepszy sposób spełniały wymagania klientów.

Europejska działalność firmy Spacecom na AMOS-3 i AMOS-7 kontynuowała w 2018 roku generowanie przychodów. AMOS-7 przynosi dodatkową przepustowość i zapewnia więcej możliwości online dla naszych klientów w obszarze transmisji, internetu szerokopasmowego i telekomunikacji. Dzięki naszym satelitom obsługujemy wszystkie aspekty HD i współpracujemy z klientami, aby zwiększać zasięg telewizji UHD.

Cele strategiczne firmy Spacecom w Polsce na najbliższe 18 miesięcy obejmują pozyskiwanie klientów i zapewnianie możliwości w celu spełnienia potrzeb i decyzji biznesowych nadawców oraz dostawców danych. Jednym z naszych największych zadań w Polsce jest sprostanie potrzebom rynku, kiedy nasz nowy satelita, AMOS-8, znajdzie się na pozycji orbitalnej 4°W. Nowy satelita przyniesie większą przepustowość i nowe technologie, w tym HTS, oferując funkcje internetu szerokopasmowego, które mogą być wykorzystywane przez firmy medialne obsługujące obszary wiejskie w Polsce.

Nasz zespół ds. długofalowego, strategicznego rozwoju biznesu stale dokonuje przeglądu ogólnych trendów na rynku komunikacyjnym w Polsce, podążając za zmieniającym się otoczeniem i dostarczając przyszłych prognoz dla nowych technologii i nowych firm. Zespół ds. rozwoju biznesu wraz z zespołem ds. sprzedaży tworzy różne strategie biznesowe dotyczące polskiego rynku i nowych technologii. Rozwój w Polsce jest dla nas szczególnie ważny.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Operatorzy sat


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

nc+ telewizja na kartę + moduł CI+

Oferta „nc+ telewizja na kartę z Pakietem Start+” z modułem...

199 zł Więcej...

Odbiornik TechniSat Digit ISIO STC UHD 4K Black

DIGIT ISIO STC UHD to najnowszy flagowy dekoder uznanej, niemieckiej...

1 590 zł Więcej...

DJI Spark Fly More Combo Sky Blue

2 749 zł Więcej...
reklama