MyMTV Music podąża za sukcesem interaktywnego kanału dla dzieci My Nick Jr., który jest teraz dostępny na sześciu rynkach i w 5 mln gospodarstw domowych. Kanał MyMTV Music został po raz pierwszy wprowadzony na francuski rynek w 2015 roku w ramach pilotażu, docierając do 6 mln gospodarstw domowych z 1,8 mln unikalnych kanałów. Projekt zdobył nagrodę Best TV Concept podczas Strategies Media Changers Awards 2017 oraz Best Recommended Service podczas Social Media Awards 2016 we Francji.- W Viacom zawsze staramy się angażować naszych odbiorców w każdym miejscu i czasie. MyMTV stanowi kolejny punkt kontaktowy dla naszych odbiorców, którzy mogą korzystać z muzyki za pośrednictwem MTV, co pozwala im pobierać ulubione treści z bogatej biblioteki teledysków, kultowych wydarzeń na żywo i wyjątkowych momentów - powiedział Raffaele Annecchino, prezes Viacom na południowo-zachodnią Europę, Bliski Wschód i Afrykę, dla „The Hollywood Reporter”. - Wiemy, jak ważne jest bycie wszędzie, gdzie są nasi odbiorcy, więc z dumą zapewniamy fanom możliwość kontrolowania własnego kanału muzycznego MTV, do którego mają dostęp za pośrednictwem różnych urządzeń.
- Muzyka pozostaje w centrum globalnej wizji MTV - powiedział Bruce Gillmer, dyrektor ds. muzyki i talentów w firmie Viacom oraz szef MTV International. - Ciągle poszukujemy nowych, innowacyjnych sposobów łączenia fanów z muzyką i artystami, których kochają. MyMTV robi to właśnie poprzez umieszczenie mocy linearnej TV w rękach naszych odbiorców, dając im możliwość kontrolowania własnego kanału muzycznego MTV.
Mini PC Homatics BOX R Plus 4K
Homatics BOX R Plus to najnowszy wzbogacony m. in. o...
569 zł Więcej...Odbiornik PULSe 4K Mini
PULSe 4K Mini - najnowszy odbiornik Ultra HD od słowackiej...
449 zł Więcej...SAT Kurier - 5-6/2022 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 5-6/2022
12 zł Więcej...