reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

MTV wprowadza personalizowany kanał

dodano: 2018-10-29 16:00
autor: Anita Kaźmierska | źródło: hollywoodreporter

MTV Polska 29 października br. MTV International uruchomił w Hiszpanii całodobowy kanał linearny MyMTV Music, który może być dostosowywany przez widza. Pierwsze testy uruchomiono we Francji kilka lat temu. Wiadomo już, że na koniec tego roku stacja ma pojawić się także w krajach skandynawskich, a w przyszłym roku na kolejnych rynkach.

MyMTV Music


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Usługa MyMTV Music jest dostępna dla klientów Vodafone TV w Hiszpanii. Jej użytkownicy mogą tworzyć własny kanał MTV, korzystając z biblioteki muzycznej tej marki, a także z treści bonusowych i występów z wydarzeń, w tym MTV EMA i Unplugged.
 

- W Viacom zawsze staramy się angażować naszych odbiorców w każdym miejscu i czasie. MyMTV stanowi kolejny punkt kontaktowy dla naszych odbiorców, którzy mogą korzystać z muzyki za pośrednictwem MTV, co pozwala im pobierać ulubione treści z bogatej biblioteki teledysków, kultowych wydarzeń na żywo i wyjątkowych momentów - powiedział Raffaele Annecchino, prezes Viacom na południowo-zachodnią Europę, Bliski Wschód i Afrykę, dla „The Hollywood Reporter”. - Wiemy, jak ważne jest bycie wszędzie, gdzie są nasi odbiorcy, więc z dumą zapewniamy fanom możliwość kontrolowania własnego kanału muzycznego MTV, do którego mają dostęp za pośrednictwem różnych urządzeń.

MyMTV Music podąża za sukcesem interaktywnego kanału dla dzieci My Nick Jr., który jest teraz dostępny na sześciu rynkach i w 5 mln gospodarstw domowych. Kanał MyMTV Music został po raz pierwszy wprowadzony na francuski rynek w 2015 roku w ramach pilotażu, docierając do 6 mln gospodarstw domowych z 1,8 mln unikalnych kanałów. Projekt zdobył nagrodę Best TV Concept podczas Strategies Media Changers Awards 2017 oraz Best Recommended Service podczas Social Media Awards 2016 we Francji.

Chęć personalizacji MTV wynika z przeprowadzonych badań, według których prawie 80 proc. 13-32-latków stwierdziło, że ich gusta muzyczne nie mogą być określone przez jeden konkretny gatunek. Użytkownicy mogą tworzyć wiele kanałów na podstawie nastroju, w tym chill, energetic, sexy, aggressive, happy i party, a także według tagów gatunku i daty.
 

- Muzyka pozostaje w centrum globalnej wizji MTV - powiedział Bruce Gillmer, dyrektor ds. muzyki i talentów w firmie Viacom oraz szef MTV International. - Ciągle poszukujemy nowych, innowacyjnych sposobów łączenia fanów z muzyką i artystami, których kochają. MyMTV robi to właśnie poprzez umieszczenie mocy linearnej TV w rękach naszych odbiorców, dając im możliwość kontrolowania własnego kanału muzycznego MTV.



Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Nowe kanały


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

nc+ telewizja na kartę + moduł CI+ 4K ECP

Najnowszy moduł CAM CI+ 4K ECP z ofertą „nc+ telewizja...

199 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 3,0m

Najnowszy kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1 dla...

79 zł Więcej...

Nagrywarka 4K UHD Velocap U3

Nagrywarka (grabber) i streamer sygnału HDMI w wysokiej jakości, bezpośrednio...

890 zł Więcej...
reklama