Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Bez sortowania, bez agresji i bez spiny – to najważniejsze przesłania kampanii przygotowanej przez Comedy Central z okazji setnej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości. Celem akcji jest podkreślenie, że tak ważne święto powinno być celebrowane w sposób radosny bez względu na światopogląd, sympatie polityczne czy wyznanie. W tym dniu nie powinno być miejsca na dzielenie Polaków, narzucanie jedynej słusznej, nadmiernie patetycznej formy świętowania oraz wszelkiego rodzaju przejawy agresji.
W ramach akcji pod hasłem
„Polska… kraj w stanie wskazującym na niepodległość” stacja przygotowała serię spotów z udziałem gwiazd drugiego sezonu „Drunk History – Pół litra historii”, Laury Breszki i Michała Meyera. Aktorzy przekonują, że 11 listopada to nie czas na wewnętrzne wojny, a radosne świętowanie. W spocie Comedy Central przypomina również, że w tym roku obchodzimy setną rocznica nadania praw wyborczych Polkom. Uzupełnieniem kampanii jest seria zabawnych koszulek z rysunkami Janka Kozy przedstawiająca bohaterów ostatnich stu lat polskiej historii - Marię Skłodowską Curie, Mirosława Hermaszewskiego i niedźwiedzia Wojtka. Koszulki będzie można zdobyć w specjalnym konkursie na profilu Comedy Central na Facebook’u.
Spoty emitowane są na kanałach Comedy Central Polska i Comedy Central Family oraz w mediach społecznościowych.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.