dodano: 2018-11-08 12:39 | aktualizacja:
2018-11-08 13:05
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: IMM/satkurier.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W październiku na pierwszym miejscu w zestawieniu marek o największych wydatkach reklamowych w branży telekomunikacyjnej znalazł się
Plus, który wydał ponad 29 mln zł i wyprzedził
Orange, T-Mobile, Play oraz po raz pierwszy
nc+. W
zestawieniu za wrzesień na piątym miejscu znalazł się Cyfrowy Polsat. Teraz miejsce to przypadło platformie nc+.
W branży telekomunikacyjnej większość październikowych reklam dotyczyła oferty na kartę (21 proc.). Na kolejnych miejscach w zestawieniu znalazły się m.in. oferta na abonament, sieci komórkowe, Internet oraz oferty dla firm.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.