reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

IMM: nc+ po raz pierwszy w zestawieniu

dodano: 2018-11-08 12:39 | aktualizacja: 2018-11-08 13:05
autor: Anita Kaźmierska | źródło: IMM/satkurier.pl

nc+ Instytut Monitorowania Mediów (IMM) zbadał wydatki reklamowe w październiku 2018 roku w wybranych branżach, w tym w telekomunikacyjnej. Większość październikowych reklam dotyczyła oferty na kartę (21 proc.) oraz ofert na abonament (21 proc.). W zestawieniu marek o największych wydatkach reklamowych w branży telekomunikacyjnej po raz pierwszy znalazła się platforma nc+.

Instytut Monitorowania Mediów październik 2018


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W październiku na pierwszym miejscu w zestawieniu marek o największych wydatkach reklamowych w branży telekomunikacyjnej znalazł się Plus, który wydał ponad 29 mln zł i wyprzedził Orange, T-Mobile, Play oraz po raz pierwszy nc+. W zestawieniu za wrzesień na piątym miejscu znalazł się Cyfrowy Polsat. Teraz miejsce to przypadło platformie nc+.

W branży telekomunikacyjnej większość październikowych reklam dotyczyła oferty na kartę (21 proc.). Na kolejnych miejscach w zestawieniu znalazły się m.in. oferta na abonament, sieci komórkowe, Internet oraz oferty dla firm.
 

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polonica


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Vu+ ZERO 4K

Vu+ ZERO 4K - najtańszy odbiornik Ultra HD od koreańskiego...

629 zł Więcej...

Miernik Dreamsky TSC-4K TRIO DVB-S2/T2/C2

Profesjonalny miernik Dreamsky TSC-4K TRIO do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów...

2 090 zł Więcej...

Antena Fuba DAA 850 ceglasta

Fuba DAA 850 to profesjonalna, włoska antena offsetowa. Łatwa w...

429 zł Więcej...
reklama