reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Nowe stanowiska w AMC Networks International

dodano: 2018-11-13 15:52
autor: Anita Kaźmierska | źródło: AMC Networks International

AMC Networks AMC Networks International ogłosiło dzisiaj nowe stanowiska wśród pracowników wyższego szczebla w kluczowych regionach. Wiadomość została przekazana przez Eduardo Zuluetę, który został ostatnio ogłoszony Prezesem AMC Networks International (AMCNI).

AMC Networks International


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Następujące osoby będą odpowiadały przed Eduardo Zuluetą:
  • Kevin Dickie objął stanowisko EVP/MD (Executive Vice President/ Managing Director) w AMCNI UK na Wielką Brytanię, Polskę, Bliski Wschód i Afrykę.
  • Manuel Balsera objął stanowisko EVP/MD w AMCNI na region Europy Południowej.
  • Ricardo Debén objął stanowisko EVP/MD w AMCNI na region Ameryki Łacińskiej.
  • Levente Málnay objął stanowisko EVP/MD w AMCNI na region Europy Środkowej i Północnej.
 

- Ci znakomici liderzy odgrywają kluczowe role, przyczyniając się tym samym do sukcesu silnego portfolio kanałów AMC Networks International - powiedział Eduardo Zulueta, prezes AMCNI. - Ich umiejętności i doświadczenie, w połączeniu z ofertą kontentu premium i wartościami, jakie tworzymy dla naszych partnerów odpowiedzialnych za dystrybucję i reklamę, pomogą AMCNI dalej budować silną pozycję na rynku.

Eduardo Zulueta

Firma AMCNI, na którą składa się prawie 40 marek dystrybuowanych w ponad 140 krajach i terytoriach, nadal notuje stabilny rozwój w skali globalnej i lokalnej. Kanały AMC Global cieszą się szerokim uznaniem krytyków oraz stale rosnącą oglądalnością oryginalnych produkcji AMC, w tym serii „Fear the Walking Dead” i „Terror”. Silne marki regionalne nadal poszerzają swoją dystrybucję i przyciągają coraz większe rzesze widzów. Należy wymienić zwłaszcza popularne kanały kulinarne El Gourmet (Ameryka Łacińska) i Canal Cocina (Europa Południowa), a także pokazujący programy oparte na faktach kanał Spektrum (Europa Środkowa i Północna) i CBS Reality, jeden z największych kanałów w Wielkiej Brytanii prezentujący rozrywkę opartą na faktach.

Biografie:

Kevin Dickie – EVP/MD, AMCNI UK:
Mieszkający i pracujący w Londynie, Dickie do niedawna pełnił funkcję SVP (Senior Vice President), Channels Group, UK, MEA and Poland w AMCNI UK, gdzie stał na czele strategii marek i kontentu portfolio dziewięciu kanałów, w tym AMC, SundanceTV oraz kanałów spółki joint venture CBS Studios International: CBS Reality, CBS Drama, CBS Action, CBS Europa i Horror Channel. Dickie nadzorował działania związane z tworzeniem programmingu i ramówek, produkcją, marketingiem, kreacją i komunikacją oraz działania techniczne, badania i sprzedaż reklam. Weteran branży z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem, wcześniej piastował stanowisko SVP, Channels Group for UK and EMEA w Scripps Networks Interactive. Przed objęciem stanowiska w Scripps Networks Interactive, przez 15 lat pracował na różnych stanowiskach w Discovery Networks. Ostatnią funkcją, jaką tam pełnił, było stanowisko SVP, Content Group, Discovery Networks Asia-Pacific, na którym zarządzał portfolio marek obecnych w regionie, w tym Discovery Channel i Animal Planet. Dickie ukończył studia licencjackie na wydziale komunikacji na Caledonia University w Glasgow.
 
Kevin Dickie

Manuel Balsera – EVP/MD, AMCNI Southern Europe:
Mieszkający i pracujący w Madrycie, Balsera sprawował ostatnio funkcję SVP of Sales, Marketing and Digital w AMCNI Southern Europe, gdzie nadzorował działania marketingowe, działania skierowane do partnerów biznesowych i reklamodawców, obszary rozwoju cyfrowego i rozwoju biznesu dla kanałów w Hiszpanii, Portugalii i Francji. Balsera może się pochwalić szerokim doświadczeniem na stanowiskach wysokiego szczebla takich firmach jak m.in. Proximity BBDO, ONO i VIVENDI. Balsera jest także wykładowcą w kilku szkołach biznesowych w Europie, Azji i Ameryce Łacińskiej. Balsera ukończył studia na wydziale prawa i komunikacji na Complutense University w Madrycie, posiada dyplom z Media Management and Marketing Communications z Missouri-Columbia University, tytuł magistra z Management, the PDD and IFP z IESE Business School oraz dyplom ze strategii i komunikacji z Instytutu Technologii w Massachustets.
 
Manuel Balsera

Ricardo Debén – EVP/MD, AMCNI Latin America:
Mieszkający i pracujący w Miami, Debén w ostatnim czasie sprawował funkcję Chief Financial and Administrative Officera w AMCNI Latin America, gdzie nadzorował zarządzanie finansami marek znajdujących się w portfolio firmy, w tym AMC, SundanceTV, El Gourmet, Más Chic, Film & Arts i Europa Europa. AMCNI w Ameryce Łacińskiej odnotowało dwucyfrowy wzrost w całym portfolio w 2018 roku. Do Chellomedia dołączył w 2007 roku, przed przejęciem firmy przez AMC Networks. W tym czasie odegrał kluczową rolę w przełomowych transakcjach, takich jak wspólne przedsięwzięcie z Dremia, które wzmocniło czołową pozycję firmy w Portugalii i portugalskojęzycznych regionach Afryki oraz przejęcie TEUVE, co zaowocowało powstaniem największego konglomeratu telewizyjnego na rynku iberyjskim. Poprzednio Debén był w kadrze zarządzającej w GE, Paramount HEI i Whirlpool, gdzie był odpowiedzialny za zarządzanie finansami, dział new business, fuzje i przejęcia. Pochodzący z La Coruña w hiszpańskiej Galicji, ukończył z wyróżnieniem International Business Administration na Uniwersytecie Ulster w Irlandii Północnej i uzyskał akredytację Advanced Management Program w hiszpańskiej IESE Business School.
 
Ricardo Debén

Levente Málnay – EVP/MD, AMCNI Europa Środkowa i Północna:
Mieszkający i pracujący w Budapeszcie, Málnay sprawował ostatnio funkcję SVP w AMCNI Central and Northern Europe, zawiadując szesnastoma markami z regionalnego portfolio. W 2009 roku rozpoczął pracę w firmie, gdzie odpowiedzialny był za zarządzanie portfolio w Europie Środkowej, a dzięki licznym premierom, prowadzone przez niego kanały osiągnęły duży wzrost. Przed AMCNI, Málnay w 1995 roku wyprodukował pierwszą poza Stanami Zjednoczonymi, oryginalną produkcję dla HBO – stand-up komediowy, a w 1997 roku uruchomił pierwszą węgierską muzyczną stację telewizyjną Z +, która w 2000 roku została zakupiona przez VIVA. Kiedy w 2003 roku VIVA została sprzedana MTV Networks, Málnay został wiceprezesem MTV Networks ds. Rynków Wschodzących. W latach 2006-2012 był prezesem Węgierskiego Stowarzyszenia Mediów Elektronicznych, a w 2003 roku otrzymał przyznawaną po raz pierwszy na Węgrzech nagrodę Przedsiębiorca Roku Ernst & Young w kategorii „Emerging Entrepreneur”. Málnay jest absolwentem ELTE Budapest oraz Harvard Business School.
Levente Málnay


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Personalia


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Vu+ ZERO 4K

Vu+ ZERO 4K - najtańszy odbiornik Ultra HD od koreańskiego...

669 zł Więcej...

Odbiornik Spycat Mini V2

Spycat Mini V2  - mały, tani odbiornik satelitarny HD w...

219 zł Więcej...

SAT Kurier - 5-7/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 5-7/2023

12 zł Więcej...