- Sukces UHD TV jest napędzany technologią, a nie z treściami i usługami - mówi David Mercer, główny analityk i autor raportu. - Usługi wideo i telewizyjne 4K stają się coraz szerzej dostępne, spełniając oczekiwania właścicieli telewizorów 4K na najlepszą jakość odbioru telewizji. Jednak nasze oczekiwania wobec usług 8K powinny być ostrożne: podczas gdy Japonia wprowadziła na rynek telewizję 8K w ramach przygotowań do Igrzysk Olimpijskich w Tokio w 2020 roku, reszta świata będzie wolniej podążać tą drogą, zważywszy, że liczba gospodarstw domowych z telewizorami 8K pozostanie niska do połowy 2020 roku.
- Właściciele telewizorów 8K będą przede wszystkim oglądać treści 4K i HD, podczas gdy procesory obrazu wykonają dobrą robotę, skalując większość treści, aby uzyskać imponujące rezultaty. Wśród emocji związanych z telewizorami 8K ważne jest, aby pamiętać, że rozdzielczość obrazu, niezależnie od tego, czy jest natywna, czy też nie, jest tylko jednym z elementów postrzeganej jakości wideo, a sprzedawcy telewizyjni i dostawcy treści nie powinni tracić z pola widzenia innych ważnych czynników wpływających na zadowolenie klienta, takich jak High Dynamic Range (HDR) i High Frame Rate (HFR) - mówi David Watkins, dyrektor Strategy Analytics.
Odbiornik Vu+ UNO 4K SE S2X FBC Multistream
Vu+ UNO 4K SE - najnowsza wersja tunera 4K od...
1 230 zł Więcej...Odbiornik Vu+ ZERO rev.2 HEVC
Vu+ ZERO rev.2 - najnowszy odbiornik Vu+ na Linuksie z...
399 zł Więcej...Mini PC Homatics BOX R 4K + Tuner DVB-T2 na USB
Homatics BOX R z adapterem DVB-T2 na USB-C to dobry...
409 zł Więcej...