reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Legia Warszawa na platformie HbbTV w MUX 8

dodano: 2018-12-07 10:25
autor: Anita Kaźmierska | źródło: EmiTel

Legia Warszawa 7 grudnia br. na platformie hybrydowej telewizji naziemnej pojawią się materiały wideo Legii Warszawa. To pierwszy tego typu projekt w Polsce, który jest efektem współpracy warszawskiego klubu z EmiTel – operatorem technicznym telewizji naziemnej w Polsce. W nowym serwisie pojawią się również transmisje na żywo oraz inne interaktywne treści warszawskiego klubu.

Legia Warszawa stadion


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Dzięki współpracy pomiędzy Legia Warszawa i EmiTel, na portalu telewizji hybrydowej MUX 8 znajdą się treści produkowane przez warszawski klub, m.in. materiały dostępne obecnie na kanale YouTube, a docelowo także unikalne treści lub transmisje ze sparingów. Na początek będą to m.in. kulisy meczowe, Studio „Ł3” i aktualności klubowe niedostępne w tradycyjnej telewizji.
 

Telewizja naziemna jest najchętniej wybieraną platformą odbioru sygnału telewizyjnego w Polsce. Uruchomienie kanału z treściami wideo na Multipleksie 8 pozwoli Legii Warszawa dotrzeć do jeszcze szerszej grupy kibiców w całej Polsce. To jednocześnie pionierskie rozwiązanie w naszym kraju – kanał warszawskiego klubu jest pierwszym, który pojawia się na platformie hybrydowej multipleksu. Jest to dobry kierunek, ponieważ trendy na świecie pokazują, że tradycyjna telewizja i internet coraz bardziej przenikają się, a wielu widzów oczekuje dostępu do dodatkowych treści na ekranie swojego telewizora

– mówi Andrzej J. Kozłowski, prezes zarządu EmiTel S.A.

W ramach usług dodatkowych dostępnych na MUX 8 EmiTel udostępnia widzom serwis telewizji hybrydowej, tzw. HbbTV, czyli dodatkowe usługi takie jak np. przewodnik po programach telewizyjnych, aktualne wiadomości, prognoza pogody oraz oferta programów radiowych w tym np. RMF, Radio ZET i Polskiego Radia. Teraz oferta telewizji hybrydowej wzbogaci się o treści wideo produkowane specjalnie dla fanów Legii Warszawa – największego i najbardziej rozpoznawalnego klubu piłkarskich w Polsce.
 

Produkcja i dystrybucja treści wideo jest jednym ze strategicznych celów działalności marketingowej i komercyjnej Legii. Jesteśmy jedną z najbardziej medialnych polskich marek i nasi kibice oczekują, że będziemy im dostarczać ekskluzywne materiały pokazujących Klub od kuchni. Poprzez media społecznościowe docieramy już do milionów odbiorców, a współpraca z EmiTel pozwali nam dodatkowo zwiększyć zasięg oddziaływania i wykorzystać potencjał, jaki tkwi w telewizji hybrydowej. Nowa platforma docelowo pozwoli nam także na rozwój naszej działalności e-commerce, a także na zaproponowanie innowacyjnych rozwiązań dla naszych sponsorów

– powiedział Dariusz Mioduski, prezes Legii Warszawa.

Z telewizji naziemnej w Polsce korzysta ponad 6 mln gospodarstw domowych, co czyni ją najbardziej popularną platformą odbioru kanałów telewizyjnych, informuje EmiTel. Stale rosnąca dostępność Internetu szerokopasmowego napędza konsumpcję treści multimedialnych. Jedną z form dostarczania takich treści do widzów jest właśnie telewizja hybrydowa, dynamicznie rozwijająca się np. w Niemczech czy Francji, szczególnie w zakresie treści związanych ze sportem. Kanał telewizyjny Sport1, dzięki rozszerzeniu transmisji telewizyjnej o HbbTV, zapewnia dodatkowe, atrakcyjne treści dla fanów piłki nożnej. Widzowie mogą odtwarzać klipy Bundesligi, Primera Division, Serie A, Ligue 1, Ligi Europy UEFA, a także fragmenty z najbardziej znanego programu dla kibiców w Niemczech „Der Volkswagen Doppelpass”.

Usługi telewizji hybrydowej pozwalają zamienić zwykły telewizor w multimedialne centrum rozrywki. Możliwość odtwarzania treści multimedialnych dostarczanych przez internet pozwala na udostępnienie dodatkowych treści na życzenie oraz większej liczby programów dostarczanych w postaci streamingu. HbbTV umożliwia także realizację innowacyjnych, interaktywnych i spersonalizowanych kampanii reklamowych, co znacznie zwiększa ich efektywność. HbbTV umożliwia również uruchamianie aplikacji interaktywnych dostarczanych przez internet na odbiornikach telewizyjnych. Skojarzenie aplikacji z programem telewizyjnym umożliwia prowadzenie interakcji z widzem i uruchamianie konkursów, quizów oraz dostarczanie dodatkowych informacji związanych z aktualnie nadawaną audycją.

Z portalu mogą korzystać wszyscy widzowie naziemnej telewizji cyfrowej odbierający programy MUX 8, posiadający odbiornik telewizyjny podłączony do internetu i obsługujący funkcjonalność HbbTV. Praktycznie wszystkie odbiorniki telewizyjne oferowane obecnie w sieciach sprzedaży w Polsce wyposażone są w taką funkcję.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii HbbTV


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Przełącznik HDMI 5x1 4K/60Hz z pilotem

Sumator HDMI: 5 wejść - 1 wyjście tzw. HDMI switcher...

175 zł Więcej...

Antena Fuba DAA 850 ceglasta

Fuba DAA 850 to profesjonalna, włoska antena offsetowa. Łatwa w...

429 zł Więcej...

Mini PC Android Zidoo Z9S

Mini PC na systemie Android 7.1 Marshmallow z procesorem Realtek...

890 zł Więcej...
reklama