W ramach usług dodatkowych dostępnych na MUX 8 EmiTel udostępnia widzom serwis telewizji hybrydowej, tzw. HbbTV, czyli dodatkowe usługi takie jak np. przewodnik po programach telewizyjnych, aktualne wiadomości, prognoza pogody oraz oferta programów radiowych w tym np. RMF, Radio ZET i Polskiego Radia. Teraz oferta telewizji hybrydowej wzbogaci się o treści wideo produkowane specjalnie dla fanów Legii Warszawa – największego i najbardziej rozpoznawalnego klubu piłkarskich w Polsce.Telewizja naziemna jest najchętniej wybieraną platformą odbioru sygnału telewizyjnego w Polsce. Uruchomienie kanału z treściami wideo na Multipleksie 8 pozwoli Legii Warszawa dotrzeć do jeszcze szerszej grupy kibiców w całej Polsce. To jednocześnie pionierskie rozwiązanie w naszym kraju – kanał warszawskiego klubu jest pierwszym, który pojawia się na platformie hybrydowej multipleksu. Jest to dobry kierunek, ponieważ trendy na świecie pokazują, że tradycyjna telewizja i internet coraz bardziej przenikają się, a wielu widzów oczekuje dostępu do dodatkowych treści na ekranie swojego telewizora
– mówi Andrzej J. Kozłowski, prezes zarządu EmiTel S.A.
Z telewizji naziemnej w Polsce korzysta ponad 6 mln gospodarstw domowych, co czyni ją najbardziej popularną platformą odbioru kanałów telewizyjnych, informuje EmiTel. Stale rosnąca dostępność Internetu szerokopasmowego napędza konsumpcję treści multimedialnych. Jedną z form dostarczania takich treści do widzów jest właśnie telewizja hybrydowa, dynamicznie rozwijająca się np. w Niemczech czy Francji, szczególnie w zakresie treści związanych ze sportem. Kanał telewizyjny Sport1, dzięki rozszerzeniu transmisji telewizyjnej o HbbTV, zapewnia dodatkowe, atrakcyjne treści dla fanów piłki nożnej. Widzowie mogą odtwarzać klipy Bundesligi, Primera Division, Serie A, Ligue 1, Ligi Europy UEFA, a także fragmenty z najbardziej znanego programu dla kibiców w Niemczech „Der Volkswagen Doppelpass”.Produkcja i dystrybucja treści wideo jest jednym ze strategicznych celów działalności marketingowej i komercyjnej Legii. Jesteśmy jedną z najbardziej medialnych polskich marek i nasi kibice oczekują, że będziemy im dostarczać ekskluzywne materiały pokazujących Klub od kuchni. Poprzez media społecznościowe docieramy już do milionów odbiorców, a współpraca z EmiTel pozwali nam dodatkowo zwiększyć zasięg oddziaływania i wykorzystać potencjał, jaki tkwi w telewizji hybrydowej. Nowa platforma docelowo pozwoli nam także na rozwój naszej działalności e-commerce, a także na zaproponowanie innowacyjnych rozwiązań dla naszych sponsorów
– powiedział Dariusz Mioduski, prezes Legii Warszawa.
Odbiornik Ferguson Ariva 9000 4K CI+ HDR Dolby Vision
Ariva 9000 4K CI+ to uniwersalny odbiornik typu Combo z...
449 zł Więcej...Kabel HDMI 2.1 8K UHD 3,0m
Najnowszy kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1 dla...
65 zł Więcej...SAT Kurier - 11-12/2023 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 11-12/2023
12 zł Więcej...