reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Legia Warszawa na platformie HbbTV w MUX 8

dodano: 2018-12-07 10:25
autor: Anita Kaźmierska | źródło: EmiTel

Legia Warszawa 7 grudnia br. na platformie hybrydowej telewizji naziemnej pojawią się materiały wideo Legii Warszawa. To pierwszy tego typu projekt w Polsce, który jest efektem współpracy warszawskiego klubu z EmiTel – operatorem technicznym telewizji naziemnej w Polsce. W nowym serwisie pojawią się również transmisje na żywo oraz inne interaktywne treści warszawskiego klubu.

Legia Warszawa stadion


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Dzięki współpracy pomiędzy Legia Warszawa i EmiTel, na portalu telewizji hybrydowej MUX 8 znajdą się treści produkowane przez warszawski klub, m.in. materiały dostępne obecnie na kanale YouTube, a docelowo także unikalne treści lub transmisje ze sparingów. Na początek będą to m.in. kulisy meczowe, Studio „Ł3” i aktualności klubowe niedostępne w tradycyjnej telewizji.
 

Telewizja naziemna jest najchętniej wybieraną platformą odbioru sygnału telewizyjnego w Polsce. Uruchomienie kanału z treściami wideo na Multipleksie 8 pozwoli Legii Warszawa dotrzeć do jeszcze szerszej grupy kibiców w całej Polsce. To jednocześnie pionierskie rozwiązanie w naszym kraju – kanał warszawskiego klubu jest pierwszym, który pojawia się na platformie hybrydowej multipleksu. Jest to dobry kierunek, ponieważ trendy na świecie pokazują, że tradycyjna telewizja i internet coraz bardziej przenikają się, a wielu widzów oczekuje dostępu do dodatkowych treści na ekranie swojego telewizora

– mówi Andrzej J. Kozłowski, prezes zarządu EmiTel S.A.

W ramach usług dodatkowych dostępnych na MUX 8 EmiTel udostępnia widzom serwis telewizji hybrydowej, tzw. HbbTV, czyli dodatkowe usługi takie jak np. przewodnik po programach telewizyjnych, aktualne wiadomości, prognoza pogody oraz oferta programów radiowych w tym np. RMF, Radio ZET i Polskiego Radia. Teraz oferta telewizji hybrydowej wzbogaci się o treści wideo produkowane specjalnie dla fanów Legii Warszawa – największego i najbardziej rozpoznawalnego klubu piłkarskich w Polsce.
 

Produkcja i dystrybucja treści wideo jest jednym ze strategicznych celów działalności marketingowej i komercyjnej Legii. Jesteśmy jedną z najbardziej medialnych polskich marek i nasi kibice oczekują, że będziemy im dostarczać ekskluzywne materiały pokazujących Klub od kuchni. Poprzez media społecznościowe docieramy już do milionów odbiorców, a współpraca z EmiTel pozwali nam dodatkowo zwiększyć zasięg oddziaływania i wykorzystać potencjał, jaki tkwi w telewizji hybrydowej. Nowa platforma docelowo pozwoli nam także na rozwój naszej działalności e-commerce, a także na zaproponowanie innowacyjnych rozwiązań dla naszych sponsorów

– powiedział Dariusz Mioduski, prezes Legii Warszawa.

Z telewizji naziemnej w Polsce korzysta ponad 6 mln gospodarstw domowych, co czyni ją najbardziej popularną platformą odbioru kanałów telewizyjnych, informuje EmiTel. Stale rosnąca dostępność Internetu szerokopasmowego napędza konsumpcję treści multimedialnych. Jedną z form dostarczania takich treści do widzów jest właśnie telewizja hybrydowa, dynamicznie rozwijająca się np. w Niemczech czy Francji, szczególnie w zakresie treści związanych ze sportem. Kanał telewizyjny Sport1, dzięki rozszerzeniu transmisji telewizyjnej o HbbTV, zapewnia dodatkowe, atrakcyjne treści dla fanów piłki nożnej. Widzowie mogą odtwarzać klipy Bundesligi, Primera Division, Serie A, Ligue 1, Ligi Europy UEFA, a także fragmenty z najbardziej znanego programu dla kibiców w Niemczech „Der Volkswagen Doppelpass”.

Usługi telewizji hybrydowej pozwalają zamienić zwykły telewizor w multimedialne centrum rozrywki. Możliwość odtwarzania treści multimedialnych dostarczanych przez internet pozwala na udostępnienie dodatkowych treści na życzenie oraz większej liczby programów dostarczanych w postaci streamingu. HbbTV umożliwia także realizację innowacyjnych, interaktywnych i spersonalizowanych kampanii reklamowych, co znacznie zwiększa ich efektywność. HbbTV umożliwia również uruchamianie aplikacji interaktywnych dostarczanych przez internet na odbiornikach telewizyjnych. Skojarzenie aplikacji z programem telewizyjnym umożliwia prowadzenie interakcji z widzem i uruchamianie konkursów, quizów oraz dostarczanie dodatkowych informacji związanych z aktualnie nadawaną audycją.

Z portalu mogą korzystać wszyscy widzowie naziemnej telewizji cyfrowej odbierający programy MUX 8, posiadający odbiornik telewizyjny podłączony do internetu i obsługujący funkcjonalność HbbTV. Praktycznie wszystkie odbiorniki telewizyjne oferowane obecnie w sieciach sprzedaży w Polsce wyposażone są w taką funkcję.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii HbbTV


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Ferguson Ariva 9000 4K CI+ HDR Dolby Vision

Ariva 9000 4K CI+ to uniwersalny odbiornik typu Combo z...

449 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 3,0m

Najnowszy kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1 dla...

65 zł Więcej...

SAT Kurier - 11-12/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 11-12/2023

12 zł Więcej...