reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Mikołajkowy Blok Reklamowy: Ponad 6,1 mln widzów

dodano: 2018-12-07 13:46
autor: Jerzy Kruczek | źródło: Telewizja Polsat

15 Mikołajkowy Blok Reklamowy Ponad 1,3 mln zł dla chorych dzieci, podopiecznych Fundacji Polsat. Już po raz piętnasty widzowie Polsatu pomogli chorym dzieciom oglądając Mikołajkowy Blok Reklamowy. Akcja organizowana przez Telewizję Polsat i Biuro Reklamowy Polsat Media ponownie cieszyła się ogromną popularnością wśród widzów.

15 Mikołajkowy Blok Reklamowy


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Specjalny blok reklamowy, z którego cały dochód będzie przekazany na leczenie i rehabilitację chorych dzieci - podopiecznych Fundacji Polsat - obejrzało ponad 6,1 mln widzów. Doskonała oglądalność znalazła swoje odzwierciedlenie w wysokich udziałach stacji w obu grupach audytoryjnych. Średnio w grupie 4+ było to 34,4% SHR, a w grupie 16-49 39,9% SHR.

Według wstępnych szacunków, zebrano kwotę 1.326.195,22 zł. To o ponad 70 tys. zł więcej w porównaniu do ubiegłorocznej edycji akcji.

To wielki sukces akcji przeprowadzonej przez Telewizję Polsat i Polsat Media. Cała kwota zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację chorych dzieci - podopiecznych Fundacji Polsat.

Dzieci, którym bardzo przyda się ta pomoc, przesyłają swoje podziękowania do firm: Allegro.pl sp. z o.o., Amica Marketing Sp. z o.o., Bank BGŻ BNP Paribas S. A., Coca Cola Services, Cyfrowy Polsat S.A., Dr Oetker Polska Sp. z o.o., Jeronimo Martins Dystrybucja, Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. Sp. k., LOTTE Wedel Sp. z o.o., Mars Polska Sp. z o.o., McDonalds Polska Sp. z o.o., Media Expert Sp. z o.o., Neoidea Sp. z o.o., Nestle Polska S.A., NIVEA Polska Sp. z o.o., Polkomtel Sp. z o.o., Polpharma Biuro Handlowe Sp. z o.o., Procter&Gamble DS Polska Sp. z o.o., Sandoz Polska Sp. z o.o., Santander Bank Polska S.A.
 

- Dziękujemy w imieniu wszystkich dzieciaków, które potrzebują pomocy. Zarówno naszym widzom za tak ogromne zaangażowanie, jak i wszystkim firmom, które wsparły tę fantastyczną akcję. Ten dar wielu serc już po raz piętnasty niesie pomoc chorym dzieciom, podopiecznym Fundacji Polsat - powiedziała Krystyna Aldridge-Holc, prezes Fundacji Polsat.

W ciągu dotychczasowych piętnastu edycji Mikołajkowego Bloku Reklamowego udało się zebrać prawie 19 mln zł. Kwota ta w całości została przekazana na leczenie i rehabilitację podopiecznych Fundacji. Po raz kolejny Świętego Mikołaja, w którego wcielił się aktor Krzysztof Kowalewski, wspomogli dziennikarze redakcji „Wydarzeń”, Polsat News i Polsat Sport oraz gwiazdy produkcji znanych z anteny Polsatu. W tym roku byli to: Dyrektor Pionu Informacji i Publicystyki - Dorota Gawryluk, Jarosław Gugała, Bogdan Rymanowski, Bartosz Kwiatek, a także Paulina Chylewska, Paulina Sykut-Jeżyna, Agnieszka Sienkiewicz, Magdalena Stużyńska-Brauer, Aneta Zając, Katarzyna Skrzynecka, Maciej Dowbor, Paweł Królikowski i Andrzej Grabowski.

Od 21 listopada Telewizja Polsat oraz stacje z Grupy Polsat w specjalnie przygotowanych ogłoszeniach zapraszały widzów do oglądania Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Dodatkowo zapowiedzi emitowano w telewizji internetowej ipla oraz w radiu MUZO.FM. Kampania została zrealizowana przez Telewizję Polsat, reżyserami spotów byli Michał Konwicki i Jacek Siut, animacje przygotowało Studio Produkcyjne Orka, natomiast producentem był Krzysztof Hansz.

Fundacja Polsat to jedna z największych organizacji pozarządowych działających na terenie Polski, od dwudziestu dwóch lat kieruje swoją pomoc do chorych dzieci i ich rodziców. Do dziś Fundacja objęła swoją pomocą 33.378 małych pacjentów i wsparła finansowo 1.211 szpitali i ośrodków medycznych w całym kraju, które zostały wyremontowane lub wyposażone w nowoczesny sprzęt medyczny. W sumie na cele statutowe Fundacja przekazała dotąd 230.117.406,85 zł.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Oglądalność


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Vu+ Duo 4K S2X FBC

Vu+ Duo 4K - nowa propozycja z segmentu sprzętu Ultra...

1 590 zł Więcej...

Fransat: CAM + karta

Oryginalny moduł (CAM) CI wraz z kartą Fransat. Zapewnia dostęp...

550 zł Więcej...

Karta USB WiFi Vu+ 300Mbps

Karta USB WiFi specjalna wersja do tunerów Vu+. Działa również...

89 zł Więcej...
reklama