Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
1. Odłącz zasilanie od dekodera.
2. Wyjmij kartę z dekodera.
3. Odłącz kabel antenowy.
4. Poczekaj około 10 sekund i uruchom ponownie dekoder bez karty i kabla antenowego.
5. Jeśli pojawi się aplikacja START+ z rekomendacjami polecanych programów, naciśnij na pilocie klawisz OK lub WYJŚCIE, aby ją wyłączyć i przejść dalej.
6. Jeśli pojawi się komunikat o braku karty, przywróć ustawienia fabryczne w dekoderze: wciśnij na pilocie dekodera MENU, następnie wybierz: USTAWIENIA -> USTAWIENIA FABRYCZNE. Wpisz PIN (standardowy to: 0000) i naciśnij OK. Nadal nie wkładaj karty do dekodera.
7. Gdy pojawi się ekran PIERWSZA INSTALACJA włóż kartę do dekodera, chip (złota płytka) powinien być skierowany do dołu, w stronę dekodera.
8. Podepnij kabel antenowy.
9. Naciśnij OK, aby wyszukać kanały.
10. W przypadku dodatkowych problemów z ponowną konfiguracją dekodera
zapoznaj się instrukcją zamieszczoną tutaj. Skorzystaj z tego artykułu także wtedy, gdy chcesz ponownie skonfigurować połączenie sieciowe. Pamiętaj, że jest to obowiązkowy warunek do prawidłowego działania usługi Multiroom Standard.
Jeśli posiadasz kilka dekoderów wifiBOX+, które uległy zawieszeniu, wykonaj powyższe czynności na każdym z nich.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.