dodano: 2018-12-27 17:21 | aktualizacja:
2018-12-27 17:33
autor: Jerzy Kruczek |
źródło: Telewizja Polsat
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Łącznie, w Wigilię oraz święta Bożego Narodzenia Telewizja Polsat uzyskała średnie udziały w rynku na poziomie 11,3 proc. w grupie wszystkich badanych i 14 proc. w grupie wiekowej 16-49. Oznacza to wzrost udziałów odpowiednio o 2 i 5 proc., w porównaniu z wynikami z ubiegłego roku. Polsat, jako jedyna stacja, odnotował dwucyfrowy wynik i w Wigilię całkowicie zdeklasował konkurencję.
Niezmiennie od lat, również podczas tych świąt widzowie najchętniej wybierali pozycje programowe Polsatu -
aż 4,5 mln widzów obejrzało w wigilijny wieczór kultową komedię „Kevin sam w domu”. Stacja w trakcie emisji filmu była zdecydowanym numerem jeden. Ogromnym zainteresowaniem cieszyło się również
„Wielkie Kolędowanie z Polsatem” ze Świętej Lipki, które śledziło ponad 2,3 miliona widzów. Polsat w Wigilię zdeklasował konkurencję w obu grupach audytoryjnych, uzyskując w ciągu doby średnie udziały na poziomie 16,26 proc. w grupie 4+ i prawie 20 proc. w grupie 16-49.
Imponująca liczba widzów „Wielkiego Kolędowania z Polsatem” ze Świętej Lipki przełożyła się również na wysokie udziały w obu grupach audytoryjnych - średnio 25,8 proc. w grupie wszystkich widzów oraz 28,7 proc. w grupie wiekowej 16-49. Polsat był liderem w trakcie emisji koncertu i najchętniej oglądanym kolędowaniem we wszystkich stacjach telewizyjnych.
„Kevin sam w domu” to jednak nie jedyny przebój kinowy, który przyciągnął przed telewizory miliony widzów. Drugim hitem świątecznej ramówki Polsatu był
„Titanic” Jamesa Camerona z niezapomnianymi kreacjami Leonardo DiCaprio i Kate Winslet. Obie części ich historii miłosnej emitowanej w Boże Narodzenie oraz drugiego dnia świąt wzruszyły średnio około dwa miliony widzów. W ciągu trzech świątecznych dni Polsat był stacją pierwszego wyboru.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.