reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Polsat: Te święta należały do Kevina

dodano: 2018-12-27 17:21 | aktualizacja: 2018-12-27 17:33
autor: Jerzy Kruczek | źródło: Telewizja Polsat

Kevin sam w domu Te święta należały do Kevina, Titanica i kolęd w Telewizji Polsat. Filmy „Kevin sam w domu”, „Titanic” oraz najpiękniejsze bożonarodzeniowe utwory w różnorodnych aranżacjach sprawiły, że widzowie najchętniej wybierali ofertę właśnie tej stacji, informuje nadawca.

Polsat Kevin sam w domu Titanic kolędowanie


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Łącznie, w Wigilię oraz święta Bożego Narodzenia Telewizja Polsat uzyskała średnie udziały w rynku na poziomie 11,3 proc. w grupie wszystkich badanych i 14 proc. w grupie wiekowej 16-49. Oznacza to wzrost udziałów odpowiednio o 2 i 5 proc., w porównaniu z wynikami z ubiegłego roku. Polsat, jako jedyna stacja, odnotował dwucyfrowy wynik i w Wigilię całkowicie zdeklasował konkurencję.

Niezmiennie od lat, również podczas tych świąt widzowie najchętniej wybierali pozycje programowe Polsatu - aż 4,5 mln widzów obejrzało w wigilijny wieczór kultową komedię „Kevin sam w domu”. Stacja w trakcie emisji filmu była zdecydowanym numerem jeden. Ogromnym zainteresowaniem cieszyło się również „Wielkie Kolędowanie z Polsatem” ze Świętej Lipki, które śledziło ponad 2,3 miliona widzów. Polsat w Wigilię zdeklasował konkurencję w obu grupach audytoryjnych, uzyskując w ciągu doby średnie udziały na poziomie 16,26 proc. w grupie 4+ i prawie 20 proc. w grupie 16-49.

Imponująca liczba widzów „Wielkiego Kolędowania z Polsatem” ze Świętej Lipki przełożyła się również na wysokie udziały w obu grupach audytoryjnych - średnio 25,8 proc. w grupie wszystkich widzów oraz 28,7 proc. w grupie wiekowej 16-49. Polsat był liderem w trakcie emisji koncertu i najchętniej oglądanym kolędowaniem we wszystkich stacjach telewizyjnych.

„Kevin sam w domu” to jednak nie jedyny przebój kinowy, który przyciągnął przed telewizory miliony widzów. Drugim hitem świątecznej ramówki Polsatu był „Titanic” Jamesa Camerona z niezapomnianymi kreacjami Leonardo DiCaprio i Kate Winslet. Obie części ich historii miłosnej emitowanej w Boże Narodzenie oraz drugiego dnia świąt wzruszyły średnio około dwa miliony widzów. W ciągu trzech świątecznych dni Polsat był stacją pierwszego wyboru.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Oglądalność


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

SAT Kurier - 8-10/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 8-10/2023

12 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 3,0m

Najnowszy kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1 dla...

65 zł Więcej...

Miernik Signal ST-5155 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem

Miernik Signal ST-5155 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...

679 zł Więcej...