dodano: 2019-01-02 17:17 | aktualizacja:
2019-01-03 13:01
autor: Janusz Sulisz |
źródło: Zoom TV
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W grudniu 2018 roku Zoom TV zanotował również wzrost kilku innych istotnych wskaźników oglądalności.
Średnia liczba widzów, którzy oglądali stację przynajmniej przez minutę dziennie, wyniosła 691,3 tys., czyli o ponad 31 proc. więcej niż w grudniu 2017 roku (RCH, All 16-49). O 30 proc. w stosunku do grudnia 2017 wydłużył się średni czas oglądania stacji, który w ubiegłym miesiącu wyniósł 32 minuty i 9 sekund (ATS, All 16-49). Wzrost wskaźnika ATS świadczy o coraz większej atrakcyjności oferty programowej Zoom TV.
W całym 2018 roku udział Zoom TV w oglądalności widowni komercyjnej wyniósł 0,40%, co jest najlepszym rocznym wynikiem w historii kanału (SHR%, All 16-49). Wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej Zoom TV osiągnął w 2018 roku oglądalność na poziomie 0,64%, co oznacza, że kanał jest liderem ósmego multipleksu (SHR%, All TV Terrestrial 16-49).
Hitami programowymi Zoom TV w 2018 roku były m.in.
„Hity polskiego kabaretu”, serial
„Szeptunka” i film
„Tornado zagłady”.
Zoom TV to telewizja pełna wrażeń: tajemnicze historie, sensacyjne opowieści, fascynujące dokumenty, wciągająca rozrywka i ulubione polskie kabarety. Kanał jest dostępny na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej (poz. 39) oraz w ofercie operatorów kablowych (m.in. UPC Polska – 114/156; Vectra – 141/176; Netia – 27; Multimedia Polska – 221, Toya – 10; Inea - 25) i platform satelitarnych (Cyfrowy Polsat – 155; Orange – 36).
Właścicielem Zoom TV jest Kino Polska TV SA – piąta komercyjna grupa telewizyjna w Polsce.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.