reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

586 mln subskrypcji OTT w 2024

dodano: 2019-01-24 16:30
autor: Anita Kaźmierska | źródło: Parks Associates/satkurier.pl

OTT TV W 2024 roku 310 mln gospodarstw domowych na świecie będzie miało ponad 586 mln subskrypcji usług wideo OTT, wynika z raportu Parks Associates „OTT Video Services: Disruptive Globalization”.

Smartfon


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Nowy raport Parks Associates przewiduje, że w ciągu najbliższych pięciu lat usługi OTT przyspieszą globalną ekspansję, a w 2024 roku ponad 310 mln gospodarstw domowych będzie miało co najmniej jedną taką usługę. Autorzy raportu szacują również, że około 200 mln gospodarstw domowych będzie miało przynajmniej jedną usługę OTT na koniec 2018 roku.
 

- Stany Zjednoczone są liderem w zakresie korzystania z subskrypcyjnych usług OTT, a inne regiony odnotują znaczne wzrosty w miarę zagranicznych ekspansji nowych usług - powiedział Brett Sappington, starszy dyrektor ds. badań w Parks Associates. - Producenci treści i dostawcy usług OTT chcą pozyskać widownię i generować przychody na całym świecie. W rezultacie w ciągu najbliższych kilku lat Europa Zachodnia i inne rynki globalne będą doświadczać szybszego wzrostu liczby abonentów niż Ameryka Północna.

Globalna publiczność stanowi również wyjątkowe wyzwanie, które dostawcy OTT powinni zrozumieć, aby odnieść sukces. Na przykład preferencje dotyczące urządzeń różnią się znacznie w zależności od kraju - podczas gdy gospodarstwa domowe w Stanach Zjednoczonych preferują smart TV lub urządzenia streamingowe, Kanadyjczycy częściej korzystają z konsol do gier, a w Azji najbardziej popularne są smartfony i urządzenia mobilne. W wielu krajach gospodarstwa domowe mają jedynie mobilne usługi o dużej przepustowości, bez dostępu do usług stacjonarnych. Inne czynniki, w tym regulacje, modele biznesowe, nawyki oglądania i zestawy usług, to również kluczowe obszary, na które należy zwrócić uwagę.
 

- Ostatecznie sukces lub porażka usługi zależy od jakości jej biblioteki treści, ale niewielkie różnice w cenach i zadowoleniu użytkowników mogą powodować znaczące różnice w popycie w poszczególnych krajach - powiedział Brett Sappington. - Na przykład HBO przetestowało swoją usługę OTT z cenami dostosowanymi do konkretnych regionów, z różnicami między Hiszpanią i krajami skandynawskimi a USA. Ten poziom eksperymentów będzie w najbliższym czasie kontynuowany. Dostawcy usług i twórcy treści chcą znaleźć odpowiednią formułę jeśli chodzi o ceny, oferowane treści i jakość usług dla każdego regionu.

Inne wybrane konkluzje raportu Parks Associates:
  • Roku jest urządzeniem streamingowym wspierającym większość usług OTT (66 proc. ze wszystkich dostępnych) w Stanach Zjednoczonych.
  • Prawie dwie trzecie usług OTT oferowanych w USA jest dostępnych na co najmniej jednym rynku dodatkowym.
  • Kanał T-Series Bollywood na YouTube ma 74 mln subskrybentów.
  • 70 proc. gospodarstw domowych korzystających z internetu szerokopasmowego w USA, 64 proc. w Kanadzie i 52 proc. w Wielkiej Brytanii ma co najmniej jedną usługę OTT.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Analizy rynkowe


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics BOX R Plus 4K

Homatics BOX R Plus to najnowszy wzbogacony m. in. o...

569 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2/C Opticum AX LION NS H.265 HEVC

Najnowszy hybrydowy odbiornik DVB-T/T2/C z HEVC/H.265 marki Opticum firmy AX...

109 zł Więcej...

SAT Kurier - 5-6/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 5-6/2022

12 zł Więcej...