Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Viacom jest postrzegany jako faworyt, ponieważ jest już odpowiedzialny za obsługę reklamową Pop i Cine Sony za pośrednictwem swojej jednostki Viacom Pubblicità & Brand Solutions. Natomiast Mediaset jest rzekomo zainteresowany, ponieważ chce dalej rozszerzać swoje portfolio kanałów FTA.
Z kolei włoska grupa medialna
De Agostini jest już obecna na rynku FTA oferując dwa kanały -
Alpha (skierowany do męskiej widowni) i
Super! (dla dzieci; we współpracy z Viacom).
Pogłoski na rynku wskazują nawet na możliwy remis pomiędzy De Agostini i Viacom dla kanałów Sony.
Fox rzekomo dołączył niedawno do wyścigu i rozważa możliwość uruchomienia swoich kanałów tematycznych National Geographic i FX za pośrednictwem krajowej sieci naziemnej telewizji cyfrowej we Włoszech.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.