Vivendi opublikowało 14 lutego br. wyniki operacyjne i finansowe za 2018 rok. Choć już tradycyjnie ilość informacji na temat wyników nc+, której ten francuski koncern medialny jest pośrednim właścicielem, jest znikoma, to wiadomo, że platforma ta miała ma koniec roku 2,194 mln abonentów.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Wynik 2,194 mln abonentów platformy nc+ oznacza, że operator odnotował wzrost bazy klientów wynoszący 81 tys. w skali kwartału i 23 tys. w skali roku. Wniosek z tego jest taki, iż nc+ cieszyła się stosunkowo dużym wzrostem liczby abonentów w czwartym kwartale, który zresztą jest najmocniejszym okresem w branży jeśli chodzi o sprzedaż usług telewizyjnych. Natomiast niewielki wzrost liczby abonentów w skali całego roku, mimo dużego wzrostu w ostatnim kwartale, jest spowodowany tym, że platforma odnotowała duży spadek w bazie klientów w pierwszym kwartale ub.r.
Warto dodać, że od listopada 2017 roku do bazy abonenckiej platformy nc+ zaliczani są także klienci korzystający z płatnej oferty kanałów oferowanych przez nc+ w ramach player+.
Vivendi jest właścicielem Grupy Canal+, będącej większościowym udziałowcem w ITI Neovision, operatorze platformy nc+.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.