Dynamiczny rozwój naszej firmy oraz rosnąca rola Polski w strukturach Discovery sprawiają, że pojawia się coraz więcej wyzwań, również tych o zasięgu międzynarodowym. Powołanie pionu komunikacji korporacyjnej w strukturach TVN i Discovery Polska jest elementem naszej strategii, pozwoli nam na sprawne zarządzanie procesami komunikacji, także w perspektywie globalnej
- mówi Kasia Kieli, President & Managing Director Discovery w regionie EMEA.
Marcin Barcz posiada 25-letnie doświadczenie w marketingu, reklamie i public relations. Był m.in. członkiem zarządu firmy Coca-Cola odpowiedzialnym za komunikację korporacyjną, wiceprezesem agencji PR Burson-Marsteller oraz dyrektorem zarządzającym grupy agencji reklamowych Leo Burnett. Jest absolwentem Wydziału Elektroniki na Politechnice Warszawskiej. Ukończył szkolenie dla wyższej kadry menedżerskiej w Institute for Management Development (IMD) w Szwajcarii.Bardzo się cieszę, że Marcin dołącza do naszego zespołu i poprowadzi pion komunikacji korporacyjnej. Od momentu połączenia TVN i Discovery przyglądamy się naszym strukturom zarówno na rynku polskim, jak i w regionie. Zgodnie z naszą strategią wprowadzamy rozwiązania, które tworzą najwięcej synergii. Jestem przekonany, że wieloletnie doświadczenie Marcina w obszarze komunikacji będzie cennym wsparciem dla naszej organizacji
- mówi Piotr Korycki, prezes zarządu TVN i Discovery Polska.
Odbiornik PULSe 4K Mini
PULSe 4K Mini - najnowszy odbiornik Ultra HD od słowackiej...
449 zł Więcej...SAT Kurier - 9-10/2022 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 9-10/2022
12 zł Więcej...Odbiornik Octagon SF8008 Combo UHD 4K S2X
Octagon SF8008 Combo UHD 4K S2X - nowy odbiornik UHD...
489 zł Więcej...