Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Pierwszą grupą, do której skierowana jest nowa oferta pakietowa
Netii, są
kibice sportowi. Na celowniku są zwłaszcza fani piłki nożnej emocjonujący się rozgrywkami
Ligi Mistrzów UEFA (wszystkie mecze na żywo dostępne w pakiecie
Polsat Sport Premium) czy czołowych lig europejskich. Transmisje meczów tych ostatnich są dostępne na kanałach
Eleven Sports, gdzie będzie można również śledzić m.in. historyczny powrót do
F1 Roberta Kubicy.
Drugim segmentem odbiorców nowych pakietów są
kinomaniacy, ceniący sobie najlepsze produkcje filmowe i kultowe seriale. Najbardziej wyczekiwaną premierą roku jest finałowy sezon serialu
„Gra o tron” (dostępny w
HBO), a także kolejny sezon
„The Walking Dead”, emitowany na kanale
FOX.
Obu tym grupom klientów Netia oferuje ofertę pakietową z internetem światłowodowym
do 150 Mb/s oraz telewizją dopasowaną do ich zainteresowań w łącznej cenie
80 zł miesięcznie.
W wariancie
TV dla Kinomaniaka znajdują się 103 kanały (50 w HD), w tym kanały HBO HD oraz dostęp do serwisu HBO GO.
Z kolei w opcji
TV dla Kibica jest 101 kanałów (61 w HD), w tym kanały sportowe Eurosport, Eleven Sports oraz Polsat Sport Premium.
Jak informuje Netia, kupując jeden z powyższych pakietów klienci zaoszczędzą blisko 500 zł w trakcie 24 miesięcznej umowy.
Ponadto w ofercie Netii nadal dostępne są pakiety:
- Internet 150 Mb/s z TV Na Start (91 kanałów, w tym 46 w HD) za 50 zł miesięcznie,
- Internet 150 Mb/s z TV Elastyczną (samodzielne kształtowanie oferty TV przez klienta spośród ponad 200 kanałów, w tym treści premium) od 70 zł miesięcznie.
Darmowy okres promocyjny to odpowiednio 1 i 3 miesiące.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.