Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Slovak Telekom znacząco zainwestował w 2018 roku również w treści telewizyjne. Oprócz
Premier League i Bundesligi, pozyskał prawa do innych rozgrywek piłkarskich, takich jak
Serie A, LaLiga i FA Cup. W czerwcu uruchomił także
swój własny kanał Folklorika TV, a w listopadzie dokumentalną stację BBC Earth. Nowością było także uruchomienie usługi Magio Kino z treściami na życzenie za miesięczną opłatą. Warto również wspomnieć o nowym urządzeniu Magio Box oraz aktualizacji aplikacji Magio Go dla urządzeń z systemem iOS.
W marcu 2018 roku grupa Slovak Telekom osiągnęła ważny kamień milowy w budowie sieci stacjonarnej: ponad 1 mln gospodarstw domowych jest już podłączonych do łącza o prędkości co najmniej 30 Mb/s. Rósł także zasięg - 552 tys. domów w przypadku światłowodu i 653 tys. dla technologii VDSL.
W zeszłym roku Slovak Telekom zwiększył nakłady inwestycyjne o 9 proc. do 157 mln euro i skupił się na innowacjach, zwiększając przychody o prawie 2 proc. do
761 mln euro. Wzrost przychodów jest dobrą informacją ze względu na długie lata spadków. Zysk operacyjny EBITDA za 2018 rok osiągnął poziom 321,7 mln euro. Najlepsze wyniki wśród spółek zależnych osiągnęła Digi Slovakia z rocznym wzrostem na poziomie 9 proc. - do łącznej kwoty 39,77 mln euro.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.